Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan "lese" en jente?


Anbefalte innlegg

Hvis jenter er interreserte pleier de som regel å "legge mer merke til deg" om du skjønte det :) Jeg er 15, jente. De vil gjerne prate litt ekstra med deg, og du kan kanskje legge merke til om hun avviser andre når hun prater med deg og heller vil prioritere deg fremfor andre venner og gutter :)

Inviter jenta hjem til deg! Vær romantisk, men ikke klissete. Tro det eller ei, jeg tror/mener at alle jenter innerst inne foretrekker søte og romantiske gutter uansett hvordan de viser det utenifra. Ikke press henne til noe hun ikke vil, og ikke dra ting for langt. Sett dere å se på film og foreksempel ta armen rundt henne eller tull litt med håret nederst i tuppene ( det er veldig deilig ). Hvis hun er kilen kan du kile henne litt også. Vær deg selv fremfor alt! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Noen som vet om noen små "triks" for å prøve å komme ut av vennefella? :p

Å få seg ut av vennefella er bare stress og å vie tiden din for det gjør deg bare ekstremt nedslått for som oftest kommer det ingen vei. Å ikke oppføre seg som en venn blir også litt feil, for en kjæreste er alltid den beste vennen du har. Dog skjønner jeg hva du mener.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Hvis jenter er interreserte pleier de som regel å "legge mer merke til deg" om du skjønte det :) Jeg er 15, jente. De vil gjerne prate litt ekstra med deg, og du kan kanskje legge merke til om hun avviser andre når hun prater med deg og heller vil prioritere deg fremfor andre venner og gutter :)

 

Hvis det er sant så likte faktisk en jente som jeg ble kjent med og snakket skikkelig mye med. er så typisk at det aldri ble noe av :(

 

Vennefelle.. FML

Lenke til kommentar

Hvis jenter er interreserte pleier de som regel å "legge mer merke til deg" om du skjønte det :) Jeg er 15, jente. De vil gjerne prate litt ekstra med deg, og du kan kanskje legge merke til om hun avviser andre når hun prater med deg og heller vil prioritere deg fremfor andre venner og gutter :)

 

Hvis det er sant så likte faktisk en jente som jeg ble kjent med og snakket skikkelig mye med. er så typisk at det aldri ble noe av :(

 

Vennefelle.. FML

 

Ellers kan det også kalles Bestevenn ;)

Lenke til kommentar

Hvis jenter er interreserte pleier de som regel å "legge mer merke til deg" om du skjønte det :) Jeg er 15, jente. De vil gjerne prate litt ekstra med deg, og du kan kanskje legge merke til om hun avviser andre når hun prater med deg og heller vil prioritere deg fremfor andre venner og gutter :)

 

Hvis det er sant så likte faktisk en jente som jeg ble kjent med og snakket skikkelig mye med. er så typisk at det aldri ble noe av :(

 

Vennefelle.. FML

 

Ellers kan det også kalles Bestevenn ;)

ja, var det som ente opp med meg, at hun sa hun var glad i meg som en god venn.. og gode venner snakker jo sammen right? nei, de gjør ikke det. løgnaktige drittunge, hvorfor liksom... (hun ikke deg ;))

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Vennefelle, The Friend Zone, hva enn du vil kalle det.

Det er umulig å komme ut av den... Du kastes ned i en bunnløs sjakt, og dine desperate forsøk på å komme ut av den, ender i ingenting. La oss si at forsøkene dine for å komme ut av den, er å fylle den bunnløse sjakten med vann. Du bruker bare unødvendige krefter, fordi en bunnløs sjakt, faktisk er bunnløs...

 

Du er i The Friend Zone hvis ingenting har skjedd iløpet av 3 uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...