Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan "lese" en jente?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer rett og slett på hvordan du kan se på en jente om hun er interessert i deg? Noe spesielt jeg burde se etter? Jeg er ikke så veldig flink til å se hva jenter mener osv, derfor jeg spør. Kanskje litt dumt spørsmål å stille på et internettforum, men. Noen som vet?

 

 

Takker for alle svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Noen ting du kan se etter:

 

- Øyekontakt.

- Smil.

- Virker interessert når dere snakker sammen.

- Om hun eventuelt er nervøs når dere snakker sammen, f eks tar seg til håret.

er disse klare tegn? :p

Det er mer pekepinner. Ikke en fasit. Les denne og: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1287484

vært på den å ja :p haha, men egentlig så viser det pekepinnene at hun bare er interisert i og bli bedre kjent med deg, altså det betyr ikke at du er kjæreste materiale med engang. ihvertfall slik jeg har forstått det, og med de jentene jeg har snakket med, så kan jeg trygt si at en av dem tar seg sikkert 2-10 ganger i håret i løpet av 1 minutt. men hun sa at hun bare ville være venn med meg, men at vi kunne møtes også se hva som skjer.

 

(Lang historie)

Lenke til kommentar

Du merker det nok av deg selv om hun er interresert. Finnes ikke noe fasitsvar på dette, du kan ikke gjøre noe annet enn og ta sjansen og be henne ut :)

 

Har funnet på en god del med henne, men de fleste gangene har det hvert med andre folk, vi har gått noen turer de siste dagene osv, så vurderer å be henne hjem til meg på fredag, og lage noe mat og leie en film eller noe. ;)

 

Også har vi sendt en del meldinger utover kvelden, som har utviklet seg til en del flørting, sånn som:

 

Meg: Jeg fryser, kan du ikke varme meg??? <3

 

Hun: Bare å komme hit det, så skal jeg varme deg!!!! :D <3

 

Meldinger i den duren.. ;)

Endret av Chillin123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...