Chillin123 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei, jeg lurer rett og slett på hvordan du kan se på en jente om hun er interessert i deg? Noe spesielt jeg burde se etter? Jeg er ikke så veldig flink til å se hva jenter mener osv, derfor jeg spør. Kanskje litt dumt spørsmål å stille på et internettforum, men. Noen som vet? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Noen ting du kan se etter: - Øyekontakt. - Smil. - Virker interessert når dere snakker sammen. - Om hun eventuelt er nervøs når dere snakker sammen, f eks tar seg til håret. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Brett "permene" fra hverandre. Kos deg med innholdet. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Flytter denne til samlivskategorien. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Noen ting du kan se etter: - Øyekontakt. - Smil. - Virker interessert når dere snakker sammen. - Om hun eventuelt er nervøs når dere snakker sammen, f eks tar seg til håret. er disse klare tegn? Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Noen ting du kan se etter: - Øyekontakt. - Smil. - Virker interessert når dere snakker sammen. - Om hun eventuelt er nervøs når dere snakker sammen, f eks tar seg til håret. er disse klare tegn? Det er mer pekepinner. Ikke en fasit. Les denne og: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1287484 Endret 21. august 2011 av CoffinKriz Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Noen ting du kan se etter: - Øyekontakt. - Smil. - Virker interessert når dere snakker sammen. - Om hun eventuelt er nervøs når dere snakker sammen, f eks tar seg til håret. er disse klare tegn? Det er mer pekepinner. Ikke en fasit. Les denne og: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1287484 vært på den å ja haha, men egentlig så viser det pekepinnene at hun bare er interisert i og bli bedre kjent med deg, altså det betyr ikke at du er kjæreste materiale med engang. ihvertfall slik jeg har forstått det, og med de jentene jeg har snakket med, så kan jeg trygt si at en av dem tar seg sikkert 2-10 ganger i håret i løpet av 1 minutt. men hun sa at hun bare ville være venn med meg, men at vi kunne møtes også se hva som skjer. (Lang historie) Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Noen som vet om noen små "triks" for å prøve å komme ut av vennefella? Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ikke oppfør deg som en venn! Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Altså, prøve å flørte litt, og få litt kroppskontakt? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Når de kysser meg så er jeg ganske sikker. 2 Lenke til kommentar
mathjo Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Du merker det nok av deg selv om hun er interresert. Finnes ikke noe fasitsvar på dette, du kan ikke gjøre noe annet enn og ta sjansen og be henne ut Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Du merker det nok av deg selv om hun er interresert. Finnes ikke noe fasitsvar på dette, du kan ikke gjøre noe annet enn og ta sjansen og be henne ut Har funnet på en god del med henne, men de fleste gangene har det hvert med andre folk, vi har gått noen turer de siste dagene osv, så vurderer å be henne hjem til meg på fredag, og lage noe mat og leie en film eller noe. Også har vi sendt en del meldinger utover kvelden, som har utviklet seg til en del flørting, sånn som: Meg: Jeg fryser, kan du ikke varme meg??? <3 Hun: Bare å komme hit det, så skal jeg varme deg!!!! <3 Meldinger i den duren.. Endret 23. august 2011 av Chillin123 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 noen jenter svarer faktisk sånn fordi de er usikre og ikke tør og egentlig si at det ser på deg som f.eks bestevenn så pass på men be henne på middag også finner du fort ut hvordan det ligger ann Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Så det er et lurt trekk å be henne hjem til meg for å spise, og se en god film? ^^ Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Så det er et lurt trekk å be henne hjem til meg for å spise, og se en god film? ^^ Og kanskje mixet sammen en liten alkohol fri drink?? (siden vi bare er 16) Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Alkoholfri og 16? Jaja, ungdommen nå til dags.. 1 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Alkoholfri og 16? Jaja, ungdommen nå til dags.. Vakke akkurat det jeg spurte om, men.. Lenke til kommentar
mathjo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ja be henne hjem til deg ! Og disse meldingene høres lovede ut. Jeg skrev værtfall ikke sånne meldinger til gutter jeg ikke var innterresert i da jeg var 16. lykke til Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Ja be henne hjem til deg ! Og disse meldingene høres lovede ut. Jeg skrev værtfall ikke sånne meldinger til gutter jeg ikke var innterresert i da jeg var 16. lykke til Det var bra å høre! Og spess fra en jente selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå