Gå til innhold

22-24" til gaming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor akkurat to skjermer til gaming? Har du tenkt på hvor upraktisk det vil være å kjøre to skjermer i eyefinity og ha crosshair delt i to?

Ja, når du sier det så har du rett. Hvis vi sier at jeg skal ha kun en skjerm for gaming da. Hvilken ville vært best? Er den jeg har sett på bra?

Lenke til kommentar

Hvorfor akkurat to skjermer til gaming? Har du tenkt på hvor upraktisk det vil være å kjøre to skjermer i eyefinity og ha crosshair delt i to?

Ja, når du sier det så har du rett. Hvis vi sier at jeg skal ha kun en skjerm for gaming da. Hvilken ville vært best? Er den jeg har sett på bra?

Enten U2311H som du har funnet eller en XL2410T, som er 120Hz. 120Hz vil nok være best for gaming, mens U2311H vil være bedre om du er opptatt av riktige farger og god fargegjengivelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enten U2311H som du har funnet eller en XL2410T, som er 120Hz. 120Hz vil nok være best for gaming, mens U2311H vil være bedre om du er opptatt av riktige farger og god fargegjengivelse.

Hvor stor forskjell vil det være når det gjelder gaming på XL2410T enn U2311H?

Lenke til kommentar

Vanskelig å si, det er veldig subjektivt. For meg er det litt mer flytende bevegelser, men jeg er ikke særlig hardcore og foretrekker et IPS-panel.

Så jeg vil egentlig komme ganske greit ut hvis jeg går for U2311H da med andre ord? Er det noe som trekker den ned, noe du vet om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...