Boil In Bag Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Heisann, Jeg er på utkikk etter 22-24" skjerm til gaming. Jeg trenger ikke noe 3d og 120hz tull. Hittil har jeg sett på DELL U2311H 23". Er denne skjermen bra til gaming? Er det noen skjermer som er bedre enn denne? På forhånd takk. Endret 29. juli 2011 av Boil In Bag Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hvorfor akkurat to skjermer til gaming? Har du tenkt på hvor upraktisk det vil være å kjøre to skjermer i eyefinity og ha crosshair delt i to? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Hvorfor akkurat to skjermer til gaming? Har du tenkt på hvor upraktisk det vil være å kjøre to skjermer i eyefinity og ha crosshair delt i to? Ja, når du sier det så har du rett. Hvis vi sier at jeg skal ha kun en skjerm for gaming da. Hvilken ville vært best? Er den jeg har sett på bra? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hvorfor akkurat to skjermer til gaming? Har du tenkt på hvor upraktisk det vil være å kjøre to skjermer i eyefinity og ha crosshair delt i to? Ja, når du sier det så har du rett. Hvis vi sier at jeg skal ha kun en skjerm for gaming da. Hvilken ville vært best? Er den jeg har sett på bra? Enten U2311H som du har funnet eller en XL2410T, som er 120Hz. 120Hz vil nok være best for gaming, mens U2311H vil være bedre om du er opptatt av riktige farger og god fargegjengivelse. 1 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Hvorfor akkurat to skjermer til gaming? Har du tenkt på hvor upraktisk det vil være å kjøre to skjermer i eyefinity og ha crosshair delt i to? Ja, når du sier det så har du rett. Hvis vi sier at jeg skal ha kun en skjerm for gaming da. Hvilken ville vært best? Er den jeg har sett på bra? Enten U2311H som du har funnet eller en XL2410T, som er 120Hz. 120Hz vil nok være best for gaming, mens U2311H vil være bedre om du er opptatt av riktige farger og god fargegjengivelse. Hvor stor forskjell vil det være når det gjelder gaming på XL2410T enn U2311H? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Vanskelig å si, det er veldig subjektivt. For meg er det litt mer flytende bevegelser, men jeg er ikke særlig hardcore og foretrekker et IPS-panel. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Vanskelig å si, det er veldig subjektivt. For meg er det litt mer flytende bevegelser, men jeg er ikke særlig hardcore og foretrekker et IPS-panel. Så jeg vil egentlig komme ganske greit ut hvis jeg går for U2311H da med andre ord? Er det noe som trekker den ned, noe du vet om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå