Whist1er Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Her går det unna! Bygg-/fugeskum ekspanderer ganske mye så det kan være en ide å teste dette på forhånd. Byggeskummet er såpass flytende at jeg tipper du må kle skrogsidene med tape før du fyller med skum. Bruk hansker... Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Hei igjen! Da har jeg skummet skroget...ganske stilig sånn gugeskum, første gang jeg bruker det, men det gikk helt greit, i morgen blir en travel dag men skal prøve å få kutett vekk det overflødige. var også å fikk kjøpt sparkel i dag pp100 tror jeg det heter, 159,- på Clas Ohlson med herder. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 KJør på med bilder. Dette blir gøy (og masse slitsom pussing)! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Mine innlegg Spennende prosjekt og må si at du er flink til å bare være 16 år !! Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 FInt å se at noen følger med Da har jeg kuttet vekk det overflødige, så nå begynner jobben med å sparkle og pusse... Legger ved noen bilder, kommer flere Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 bilder Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Nå ligner det absolutt en båt. Jeg ville om jeg var deg prøvd sparkelen (to-komp?) på et stykke avskåret fugemasse for å se om de reagerer på hverandre. Litt dumt om sparkelen smelter ned fugemassen nå når du er kommet så langt. Stå på! Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Hehe, ja. Skal teste den i morgen Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Holder på å sparkle for tiden...kan poste noen bilder i morgen Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) I morgen skal jeg en tur ut i båthavnen, der er det et stort hus som jeg kan stå og jobbe i så da får jeg gjort mye Bilder: Endret 29. oktober 2011 av VeBoD..... Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 fikk gjort en del i dag. Fikk sparklet bunnen, nå står sidene for tur, etter det blir det et helsikkes pirkearbeid Bilder fra i dag: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Spennende prosjekt. Ser fram til det ferdige produktet. Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Hei! noen bilder, har ikke tid til å sparkle utenom helgene, men nå har jeg sparklet grovt bunnen og ene siden. Satt overbygget oppå sa får dere et lite bilde av hvordan den kommer til å se ut. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Kult. Jeg ser frem til du skal starte på glassing av formen. Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Noen som vet om et greit en-komponent sparkel? Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Hei. Jeg tenkte jeg skulle ha en avstemning om hvilken farge båten skal ha. Får se hvor mange som stemmer Jeg kommer til å telle stemmene når båten er klar for støping Nå er det bare å komme med forslag, så poster jeg bilder, og da begynner avstemningen -Vebod Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kult! Jo flere bilder dess bedre! Den skal bli rød og sort slik den er i de første bildene!! Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Hei! Jeg må se om jeg får tak i grå gelcoat, hvis ikke blir det hvitt skrog. Her er noen av fargene jeg tenkte Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Blir ikke tid til å sparkle så jeg har bestemt meg for å begynne på dekket,holder nå på å tegne spantene...bilder kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå