AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei, Jeg har nå funnet en løsning på et problem i forbindelse med sexlyst. Det er bekreftet at hormonet testosteron er "drivstoffet" bak sexlyst. Derfor kan man redusere eller til og med fjerne sexlyst ved å ta hormonhemmende medikamenter som for eksempel antiandrogener. Bivirkninger kan oppstå ved hormonmangel, men disse medikamentene hemmer bare virkningen av hormonet testosteron. Men jeg vet at dette kan brukes i tilfeller av hyperseksualitet, for å redusere sexlysten. Bivirkningene kan bli slapphet, giddesløshet osv, men det får bare være. Noen som kan fortelle litt om antiandrogener og hvordan man kan skaffe disse? Det jeg søker er antiandrogener i tablettform som er reseptfritt på et apotek, finnes dette? Jeg er kun interessert i svar på det jeg spør om. Jeg informerer også om at jeg har undersøkt relativt godt om dette. Takker for gode svar... Postet av anonym: 21cd1cde91f544004bca3634adbb26d0 Lenke til kommentar
warneck Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Anti-androgene droger er klassifisert som C-preperater. Androcur er et slikt eksempel, som brukes til behandling i lignende tilfeller som du sikter til. Dessverre: Jeg tror alle anti-androgene er reseptbelagte. Er det noe som gjør at problemstillingen din ikke kan luftes med lege/psykiater? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Anti-androgene droger er klassifisert som C-preperater. Androcur er et slikt eksempel, som brukes til behandling i lignende tilfeller som du sikter til. Dessverre: Jeg tror alle anti-androgene er reseptbelagte. Er det noe som gjør at problemstillingen din ikke kan luftes med lege/psykiater? Så det finnes altså ingen tabletter som heter "antiandrogener" på apoteket? Jeg tok opp dette med min fastlege, men ble ikke tatt seriøst, og det ble bortforklart at det er "så normalt" for folk i den alderen osv. Det er sikkert normalt, men saken er at jeg vil bli kvitt denne sexlysten med en midlertidig løsning, så vil jeg finne en løsning senere som vil fjerne den permanent. Hvis jeg ikke får resept da ser jeg ingen annen løsning enn tyveri eller falsk resept. Postet av anonym: 21cd1cde91f544004bca3634adbb26d0 Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Heldigvis har kan man ikke lengre produsere egne resepter. Det styres nå av et datasystem, som burde vært på plass for 20 år siden spør du meg... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Heldigvis har kan man ikke lengre produsere egne resepter. Det styres nå av et datasystem, som burde vært på plass for 20 år siden spør du meg... Må prøve å lure fastlegen min ved å overdrive, ellers må jeg stjele pilleglasset rett foran apotekeren når vedkommende skal se resepten. Postet av anonym: 21cd1cde91f544004bca3634adbb26d0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå