QuickForceHD Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Hei, har en merkelig HP Pavillion DV6 med noen diverse problemer, som jeg nå skal ramse opp. 1 - Den viser bare prosentvis strøm igjen. 2 - Når den går mot 13% strøm igjen så får jeg en advarsel. Da henter jeg laderen, og skal til å sette den inni, men legger merke til at jeg plutselig har fått 50% strøm igjen. Jeg lar derfor laderen ligge, og setter meg på pcen igjen. Når den da igjen nærmer seg 13% skrur seg den bare av uten noen form for advarsel. 3 - Når pc'en har lite batteri, er avslått og laderen ikke står i så skrur den seg av en eller annen grunn på. Det tar da 5 sekunder før den skrur seg av (pga. lite batteri), men starter da opp igjen 5 sekunder senere. (Ganske irriterende, ettersom at pc'en brøker helt grasalt når den starter opp.) 4 - Når pc'en lader seg så blinker et lys, og står i et sekund, og går av i et sekund. Etter en god stund med laderen i og pc'en av så begynner den å lage en surrelyd i takt med lyset. Det ender opp med at jeg må dra utav laderen. 5 - Den starter ikke med lader i, dette gjør at jeg må ta laderen utav under oppstarten, og så sette den inn igjen. Hva kan jeg gjøre? På forhånd takk. mvh, Tobias. Endret 8. august 2011 av QuickForceHD Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Sende HP'n inn på service der hvor du kjøpte den. 5 år reklamasjon i norge. Virker som om det er noe feil med mer enn bare batteriet her. Batteri har 6 måneder garanti. mvh Øystein Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Huff, det tror jeg ikke jeg burde gjøre. Den har gått noen ganger i bakken etter uhellene, (men ikke fra store høyder) så jeg kommer nok til å få svar som ''Det er din egen feil''.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå