Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HP Pavillion DV6

Anbefalte innlegg

Hei, har en merkelig HP Pavillion DV6 med noen diverse problemer, som jeg nå skal ramse opp.

1 - Den viser bare prosentvis strøm igjen.

2 - Når den går mot 13% strøm igjen så får jeg en advarsel. Da henter jeg laderen, og skal til å sette den inni, men legger merke til at jeg plutselig har fått 50% strøm igjen. Jeg lar derfor laderen ligge, og setter meg på pcen igjen. Når den da igjen nærmer seg 13% skrur seg den bare av uten noen form for advarsel.

3 - Når pc'en har lite batteri, er avslått og laderen ikke står i så skrur den seg av en eller annen grunn . Det tar da 5 sekunder før den skrur seg av (pga. lite batteri), men starter da opp igjen 5 sekunder senere. (Ganske irriterende, ettersom at pc'en brøker helt grasalt når den starter opp.)

4 - Når pc'en lader seg så blinker et lys, og står i et sekund, og går av i et sekund. Etter en god stund med laderen i og pc'en av så begynner den å lage en surrelyd i takt med lyset. Det ender opp med at jeg må dra utav laderen.

5 - Den starter ikke med lader i, dette gjør at jeg må ta laderen utav under oppstarten, og så sette den inn igjen.

Hva kan jeg gjøre? :)

På forhånd takk.

mvh,

Tobias.

Endret av QuickForceHD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...