zumo12 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei. Så i dag når jeg gikk inn på en server på css kom det opp "Connection failed after 4 retries" og nå kan jeg ikke spille på noen av serverne på css. Har prøvd å søkt på google men finner ingen svar på det.... Noen som har noen forslag som de vil dele med meg plz?? Takke for svar Lenke til kommentar
zumo12 Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Noen som har lyst til å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 tja du kan kansje prøve og slå av brannmuren. kansje windows blockerer det? Lenke til kommentar
zumo12 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Har prøvd det funker ikke :/ Men noe som jeg har oppdaget er at det hjelper å slette clientregistry.blob filen i steam mappen. Men det funker en stund føre den går tilbake til connection failed after 4 retries. Noen som vet om dette steam sin skyld eller er css lastet ned feil? Endret 31. juli 2011 av zumo12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå