Kharan Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Eventuelt Reborn_Reborn. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Som en skrev, om du vil ha noe unikt så må du finne de på selv jeg brukte Sicaflex og Snorlax en del i mine CS:S dager Men nå går jeg som regels under Grannystyle på de fleste dataspill og LarsEql på xbox Bare sitt ned å tenk på noe random shit som kommer i hodet ditt å unngå masse haxxx000rzzz å sånt piss Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hva med en av disse? Iyizex Minimax xDead NovaClaw H0lyC2w Natex Flotro MegaBorne SuperTrapp BornRe4dy I-p27 RogueFX Noen Tilfeldige navn som dukket opp... Håper du kan få noen ider av dem kanskje.. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Beste er jo bare å slå litt på tastaturet eller å dunke hode i tastaturet. 4trijoijk awujipas reøåø¨ fduiva også setter du bare reborn etterpå. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 hvorfor ikke ha noe som kanskje folk husker ? og ikke add en million Zer og Xer? hva med Transfiguration_Reborn? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 ikke bry deg om å lese de andre forslagene, har et sykt nick som ingen bruker (såvidt jeg vet om) Vulgata det er jo perfekt gamingnick imo, hadde tenkt å bytte over fra mitt gamle nick, men har hatt mitt nick så lenge at det er for sent å bytte Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 På battlefield heroes heter jeg "IsThisCod?" Synes det er litt bra da Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 På battlefield heroes heter jeg "IsThisCod?" Synes det er litt bra da This is salmon. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Snakker personlig identitet. Gå enten med noe komisk eller noe du syns er ditt eget. "XxXSuperMurdererXxX" eksempel på navn som får meg til å spy. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Snakker personlig identitet. Gå enten med noe komisk eller noe du syns er ditt eget. "XxXSuperMurdererXxX" eksempel på navn som får meg til å spy. alt jeg trenger å si; word. hater alt med masse x'er forann eller "spesiale tegn", greitt nok at du framhever en x i selve nicket men når du putter inn forann nicket da har jeg lyst å grine! finn på noe morsomt, slik som mitt gamle CS navn: Sicaflex, fikk mye latter på den både på norske og utenlandske servere, husker vertfall ene kommentaren jeg fikk en gang: "haha, sicaflex! tetta akkurat dassen min med det forige uke! haha" slike kommentarer er hyggelig å få på ett nick som du har! så finn på noe morsomt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 "Smegma_Reborn" Men for å være litt mer seriøs. Du kan jo alltids prøve andre språk. Jeg bruker ofte røverspråk på nickene mine. Og da jeg var yngre, brukte jeg name generators som tok utgangspunkt i forskjellige alviske språk. Mye enklere enn å spørre her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå