leifholm Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 tre i silo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Må vel innrømme det ble pent,tror eg eg ble lei av og prøve på og ta bilde med himmel,og balangsen i innstillingene på kamera,samt ikke få det til med photoshop,da velger en enkle løsninger og aksepterer det for seg selv,ja ja.skal en tur til i morgen og ta nye bilder,ble litt mørke dei eg kom heim med tidligere i kveld,treerne skal bort om noen dager og alt skal rives. Engelsk og pc er min svake side men er kjent for og ikke gi opp,så kommer til å prøve det du skriver her om fremgangsmåten. Takker engasjemanget. MVH Tor Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Ser og overgangen fra mosen til himmel og ble mye bedre. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 til den slags motiver tror jeg at HDR vil være fint, uden overdrivelser Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 til den slags motiver tror jeg at HDR vil være fint, uden overdrivelser Ja må vel til og lære meg det og,ser godt hva du ser i HDR her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg