Zeph Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Ja, for Olaf Tufte er blitt sterk av å ro, og Tiger Woods er blitt stor av å spele golf... http://www.olaftufte.com/new/spmread.asp?id=1512 Tufte sine maksløft i januar 2009: Benk: 130kg Ligg ro: 115 Knebøy: 185 Mark: 230 Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Har ca. 31 cm i diameter rundt biceps/triceps og rundt ca 80-81 cm rundt magen ... satser på fem cm til rundt arm da, høres det realistisk ut? Lenke til kommentar
krangel Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Tror du hadde kommet mye lenger i argumentasjonen hvis du sluttet å bruke såpass søkte sammenligninger Discipline. Synes det var en god sammenligning jeg. Dessuten har han gode poenger. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Beklager innlegg på grensen til trolling, det var noe med roing -> muskler = golf -> sjakk som provoserte meg. Jeg er egentlig enig med Discipline Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Har ca. 31 cm i diameter rundt biceps/triceps og rundt ca 80-81 cm rundt magen ... satser på fem cm til rundt arm da, høres det realistisk ut? Armene tar lang tid å bygge opp, sånn er det desverre. Det er ikke slik at man kan trene seg til 4-5 cm større armer på et år på samme fettprosent. De som trener uten dop har vel kanskje klart å trene på seg 2-3 cm det første året og deretter 1 cm i året. Det er ihvertfall det inntrykket jeg har etter å ha saumfart forskjellig dedikerte treningsforumer... Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ja, for Olaf Tufte er blitt sterk av å ro, og Tiger Woods er blitt stor av å spele golf... http://www.olaftufte.com/new/spmread.asp?id=1512 Tufte sine maksløft i januar 2009: Benk: 130kg Ligg ro: 115 Knebøy: 185 Mark: 230 Rått Jeg tror han trener ganske mye styrke, ja. Sterke løft, men hvis han hadde begynt å trene som en styrkeløfter nå og droppet roing tror jeg han kunne ha blitt habil i det og. Tiger løfter visstnok to ganger om dagen, men holder seg til veldig høye reps. http://www.tigerwoods.com/fitness/tigerDailyRoutine Har ca. 31 cm i diameter rundt biceps/triceps og rundt ca 80-81 cm rundt magen ... satser på fem cm til rundt arm da, høres det realistisk ut? Armene tar lang tid å bygge opp, sånn er det desverre. Det er ikke slik at man kan trene seg til 4-5 cm større armer på et år på samme fettprosent. De som trener uten dop har vel kanskje klart å trene på seg 2-3 cm det første året og deretter 1 cm i året. Det er ihvertfall det inntrykket jeg har etter å ha saumfart forskjellig dedikerte treningsforumer... Jeg er rimelig sikker på at jeg klarte 5 cm med samme fettprosent det første året jeg gikk inn for å legge på meg, og tror det skal være greit å oppnå. Dog trente jeg mye armer, og de har alltid vokst høvelig greit for min del. Dessuten er jeg ganske høy med lange lemmer, og har dermed mer muskelmasse enn en tilsvarende lav person (uten å være muskuløs), så 5 cm økning vil være en mye mindre andel for min del enn for en lav person. Uenig i den at armer vokser saktere enn andre kroppsdeler (hvis jeg tolker deg rett), men jeg er definitivt enig i at fremgangen slakker ned. Dersom man er forbi nybegynnerstadiet og har vokst en del fra før og klarer 2 cm i året så gjør man det veldig bra Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Uenig i den at armer vokser saktere enn andre kroppsdeler (hvis jeg tolker deg rett), men jeg er definitivt enig i at fremgangen slakker ned. Dersom man er forbi nybegynnerstadiet og har vokst en del fra før og klarer 2 cm i året så gjør man det veldig bra Jeg kunne skrevet litt bedre ja Det jeg ville frem til var at armene har noen av de musklene som stagnerer først, og da at det blir som du skriver kjapp fremgang til å begynne med som avtar etter hvert mer enn andre muskelgrupper... Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Hvis du trener hardt så øker du i muskler, det sier seg selv. Kosthold er også en kjempe stor del, som jeg så en i en video sa: "Training is 100%, and diet is... the other 100%" dette her må du følge for maks utbytte. Når jeg begynte å løfte vekter vokste musklene ganske fort egentlig. armene ble fort store hos meg, må legge til at jeg har ganske lav fettprosent og spiser nesten bare sundt, men tren riktig og spis riktig så er det ikke noe problem! øk vekter ofte og tren 3 ganger i uka og spis sunt er hovedpoengene her! lykke til Endret 21. september 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå