Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Har pt 1 NIC Intel GT Pro/1000 som jeg egentlig er fornøyd med inder win7x64. Det ser ut som om Proset fungerer fint under win7x64, og GT kortet har teaming-fliken, men jeg har ikke noen kort som kan teames sammen.

Har noen anbefaling om valg av kort, ekstra til det jeg har eller to andre kort, eller i verste fall et dyrt dual-kort?

Har funnet et brukt dual kort Intel MT Pro/1000, men vet ikke om det støttes av Proset under win7...

Any ideas?

Mvh

I

post-252074-0-39800600-1311966169_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har funnet et brukt dual kort Intel MT Pro/1000, men vet ikke om det støttes av Proset under win7...

Hvis du søker etter "Intel Pro/1000 MT Dual Port Server Adapter" vil du se at det støtter teaming.

Noe annet ville strengt tatt vært rart.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg er enig, men Intel spesifiserer at siden dette produkt kun har "in box" support så oppdateres ingen drivere etc. til dette kort, og spørsmålet mitt relaterer seg til teaming under windows7 64bit.

Dette innlegg herunder er sakset fra Intel support, og forteller vel egentlig at siden mitt kort kun har "in box" support så må det faktisk parres med et annet kort som har "full support" for å kunne teames, hvor merkelig det enn kan høres ut???

If my Intel® Ethernet adapter only has in box support, can I add it to an Advanced Network Services (ANS) team?

Maybe. When a team is created using an adapter with full ANS support, you may be able to add the adapter with in box only support to the team.

Så det er med litt nervøsitet jeg vurderer å kjøpe dette dual kortet, men jeg ser jo at det vil være noe selvmotsigende hvis det ikke skulle støtte teaming/link aggregation...selv under nyere OS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...