marfus330 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei! Etter at datamaskinen min var på reparasjon, fant jeg ut at jeg manglet aktivering`s koden for Windows 7. For at de hadde re-startet hele systemet og jeg fant ut at min tidligere kode (som var festet inne i dataen) var borte. Nå har jeg desverre en uekte w7. Derfor tenkte jeg å kjøpe en ny kode slik at jeg får ekte w7 igjen. (Home Premium) Link: Trykk!! Så jeg vil at dere kan sjekke om det funker at jeg kjøper denne Get Genuine Online Kit og at det kommer til å funke MVH Markus Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei! Etter at datamaskinen min var på reparasjon, fant jeg ut at jeg manglet aktivering`s koden for Windows 7. For at de hadde re-startet hele systemet og jeg fant ut at min tidligere kode (som var festet inne i dataen) var borte. Nå har jeg desverre en uekte w7. Derfor tenkte jeg å kjøpe en ny kode slik at jeg får ekte w7 igjen. (Home Premium) Link: Trykk!! Så jeg vil at dere kan sjekke om det funker at jeg kjøper denne Get Genuine Online Kit og at det kommer til å funke MVH Markus De har vell ikke lov til og ta lisens nøkkelen din? Ring de tilbake og spør om og få den tilbake:) Og viss du skal ha ny win 7 nøkkel burte du gå for en OEM versjon: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630907 Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg har prøvd å snakke med dem men de sier at det ikke vår noe lisenskode i dataen -.- Går det an å installere operativsystemet på nytt da? For da blir det vell 2 operativsystem på dataen?? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Koden du får med når du kjøper en Windows kopi er fungerer ikke BARE på den CDen som du kjøpte. Den vill fungere på alle Windows 7 home premium installasjoner:) Så viss du kjøper for.Eks. kjøper den jeg ga link til tidligere så aktiverer du bare den Windows versjonen du har nå med koden. Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Så det er bedre å kjøpe den du ga link til enn den andre da?? Ellers takk for hjelpen ;D Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Nå vet ikke jeg helt hva som kommer opp etter du har tatt den testen, men viss den koster mer en 799,- så ja, da er den bedre:) Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hva slags maskin er det du har? Er det en selvbygg, eller er det en merkemaskin som f.eks. HP, Acer, Dell osv.? Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Den er selvbygd ja. Når jeg starter dataen så kommer det opp ulike måter jeg kan få aktivert windows 7 med. Et av de er den linken. Og da får du tilsendt en kode i e-post. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Da ville jeg bare fulgt instruksjonene.. Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Som kommer opp når jeg starter dataen?? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Har ingen kjennskap til hvordan Genuine Online Kit fungerer, men vil tro at all info du trenger kommer opp. Alternativet er å stikke innom en butikk og kjøpe seg en OEM. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Har ingen kjennskap til hvordan Genuine Online Kit fungerer, men vil tro at all info du trenger kommer opp. Alternativet er å stikke innom en butikk og kjøpe seg en OEM. Det er ikke så veldig avansert. Du bestiller via linken, og betaler der. Du får tilsendt en Produktnøkkel på epost om du velger dette. Denne bruker til å aktivere Windows. For å skrive inn den nye nøkkelen går du bare her, og trykker på Endre produktnøkkel. Da aktiverer den over internett, og alt blir bare bra. Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Har ingen kjennskap til hvordan Genuine Online Kit fungerer, men vil tro at all info du trenger kommer opp. Alternativet er å stikke innom en butikk og kjøpe seg en OEM. Det er ikke så veldig avansert. Du bestiller via linken, og betaler der. Du får tilsendt en Produktnøkkel på epost om du velger dette. Denne bruker til å aktivere Windows. For å skrive inn den nye nøkkelen går du bare her, og trykker på Endre produktnøkkel. Da aktiverer den over internett, og alt blir bare bra. Ok takk Da kjøper jeg Genuin Online Kit. Takk for all hjelp fra dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå