Stridstiss Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Skal kjøpe nye skjermer, har tittet på disse: http://new.dustinhome.no/ProductCompare.aspx?CompareProdID=5010550644,5010543791,5010456532, Skjermene skal brukes til grafisk design, bilderedigering og vanlig bruk men ikke gaming. Selv heller jeg mot LG's LED da den mest sansynlig har bedre svartnivåer. Noen som kan hjelpe meg med valget? Eller som har bedre forslag i prisklassen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Skal du først bruke det til grafisk design så burde du jo koste på deg en bedre skjerm en det du linker til her? Om farger gjengivelse er viktig for deg... Lenke til kommentar
Stridstiss Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Ikke på profesjonelt nivå. Skal uansett ha 3 stk, så blir fort litt penger. Lenke til kommentar
Stridstiss Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Ingen som kan hjelpe meg med valget mellom de tre? Lenke til kommentar
Stridstiss Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Siste forsøk på å få hjelp her.. Har LG's LED panel en betydelig fordel over Dell's LCD panel? Resten av egenskapene er så og si like så lurer på om LG's LED vil være ett bedre valg pga bedre sortnivå og kontrast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå