Gå til innhold

Spille av avi filer fra cd på ps3

Tmz

Anbefalte innlegg

Har ikke internett på ps3 jeg bruker og får derfor ikke brukt media server, har desverre heller ikke mulighet til å ta med ekstern hardisk ol. og må derfor brenne filer for å kunne spille de av. Men da jeg prøvde å brenne noen avi filer over på cd fungerte det ikke å spille av på ps3, fikk bare korupt fil.. fungerte helt fint å spille av på pcen. Noen som aner hva slags format jeg må brenne i eventuelt hvordan jeg kan få avi filer til å fungere på ps3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger jo ikke internett for å bruke en mediaserver, du trenger bare en lang nok nettverks kabel til å koble PC og PS3 sammen.

Spørsmålet er hva slags filer du prøver å spille av, jeg har ikke prøvd å spille ting på plate men innbiller meg at det meste av DivX/Xvid avi-filer burde fungere. Men det kan være lyd-sporet som ikke er kompatibelt.

Det finns et verktøy som heter mediainfo som dumper format informasjon ifra det aller meste av mediafiler. Hvis du poster informasjonen for en av de filene som ikke fungerer kan det hende vi kan komme med råd ang. konvertering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...