Gåvekk123 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Først instalerte jeg windows 7, så prøvde jeg å instalere windows xp som ikke gikk.. Etter det fikk jeg en melding hver gang jeg skulle skru på datan, og det var om jeg ville starte win7 eller om jeg ville fortsette med instalasjonen av win xp (som ikke går). Etter det skreiv jeg et innlegg på denne siden og fikk svaret på hvordan jeg skulle fjerne denne meldingen som kom opp.. Når jeg starter datan nå går den rett på instalasjonen av win xp.. hvordan får jeg byttet slik at win 7 starter istedet? Lenke til kommentar
David_T Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Ikke ha i Win XP instalasjons CD om du har. Ikke ha CD-ROM som første BOOT om du har. Sett alle BIOS-settings til default å se om det hjelper. Ta ut HDD XP prøver å instaleres på, og start pcn opp igjen? Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Har prøvd det, men den forsetter med instalasjonen av windows xp fremdeles har også prøvd å sette inn windows 7 cd'en men får bare det samme resultatet har alt på en og samme hdd Endret 29. juli 2011 av Gronlund Lenke til kommentar
David_T Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Selv om du har i Win7 cd og har CD-ROM som første boot skjer dette? :S Viktig at du setter CD-rom som første boot Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 japp, den bare fortsetter Lenke til kommentar
David_T Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Da vet jeg ikke :/ Får håpe noen andre hjelper deg, hvis ikke må du vel kanskje få deg ny HDD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå