Cain_85 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har denne typen kamera med en 35-70mm linse.. Har veldig lyst til å kjøpe en 70-200 mm linse eller noe lignende, emn er det noen som vet om disse fortsatt produseres.. klarer ikke å finne kameraet mitt på nettet engang Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Det ordna seg gikk på tyske Ebay (www.ebay.de) og det viste seg at kameraet mitt tydeligvis var MYE mer populær i tyskland enn i U.s.a, england, Australia osv.. (Ebay.com)... dermed fant jeg raskt en auksjon for både macro line og zoom linse.. så for den som leter etter ting på ebay.com og ikke finner det, kan det hende at det er lettere å finne på ebay.de kanskje tyskerne er mer like i forbruksvarer enn U.S.A? ihvertfall påå varer fra 80-tallet som dette kameraet. Lenke til kommentar
bonde2001 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Ellers så kan det jo nevnes at Ricoh brukte Pentax-fatning på kamera og objektiv. Det gjør utvalget av brukt utstyr mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå