Jane Bjerkli Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Angel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Kjempeflott, bilde av en engel som muligens ser litt betenkt ut. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Flott altså.I alt virr varr av kvist,klarer du å få modell til å ta all fokus.meget bra Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fin ide. Føler kanskje at vingene kom en tanke høyt opp, men egentlig ikke så viktig. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Stemningfult og veldig godt gjennomført Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fint laget - synes modellen din blir flott her. Er kanskje ikke helt begeistret for bakgrunnen, ville kanskje valgt noe med mer blad, og ikke bare "tørrgreiner", men mulig du vil fremheve kontrastene Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Artig, og en vel gjennomført idé. For min del ble jeg ikke særlig påvirket av bakgrunnen, synes ikke den forstyrrer - men var heller et godt valg som passer til vingene. (Kunne kanskje vært bluret noe). Den selektive fargesettingen fungerer utmerket. Det eneste jeg har å plukke på er at jenta ble noe "påklistret" mot vingene. Ville enten hatt vingene mer markerte, eller jenta mindre markert - i hvertfall i overgangen mot vingene. Likte det forresten best med helt hvit bakgrunn jeg da... Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Får assosiasjoner til hendelsen for en uke siden, men vet ikke om det er meningen. Uansett ett nydelig bilde som setter fantasien i gang. Veldig bra Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Får assosiasjoner til hendelsen for en uke siden, men vet ikke om det er meningen. Uansett ett nydelig bilde som setter fantasien i gang. Veldig bra Det var nettopp 22/7 jeg hadde i tankene da jeg laget dette bildet. Tusen takk for kommentar, Øystein. ------- Ja, takk for alle kommentarer. Som alltid hyggelig å høre fra dere. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Nydelig, liker så godt bakgrunnen også til "engelen, rosen, ja alt!! Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Et nydelig bilde:) Vakker modell:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg