Itw Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei Da jeg kjøpte video kameraet fulgte med en CD med programvare som jeg nå har mistet. Programmet var lite og genialt, det importerte kun video og bilder fra videokameraet og la de i mapper med dato for når de var filmet. Akkurat slik jeg vil ha mappe systemet mitt. Men nå finner jeg ikke tak i programvaren lengere noen plass. På canon sine sider er det bare oppdatering til programvaren, Prøvde og google navnet på progravaren som oppdateringen er til, men den vil kun laste inn bilder ikke video... Evnt forslag til andre programvarer som gjør det jeg vil? Lenke til kommentar
aleh Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hva byr du? Tror jeg har esken et sted i huset, kunne sendt det programmet til deg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Du må lage deg en "hack" så Canon tror du har programvaren på pc'en, hvordan du gjør det har jeg ikke peil. Prøv og PM'e til Tronster, tar jeg ikke helt feil så kjenner han til knepene. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Denne siden, mener du? 1 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Ah kjempeverynaisj. Ferdig på jobb så er det rett hjem og teste! Tusen hjertelig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå