Tuslen Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei. Er ute etter en bærbar pc, som jeg kan brukte til spill, videoredigering og video. Jeg er blitt ganske rusten på spesifikasjoner, og trenger litt hjelp her. Jeg leste på Hardware.no om denne; Asus K53SV Dette er veldig innnenfor det prisnivået jeg vil holde meg (rundt 6000) Hvor lang tid tar det før en laptop blir utdatert? Vil den klare dagens spill? Vil den klare battlefield 3 når det kommer? -Tuslen Lenke til kommentar
Tuslen Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Eller Acer Aspire TimelineX 5820TG 15.6"HD LED Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Asus K53SV er nok det beste alternativet til bf3 (rundt 6k) Lenke til kommentar
Tuslen Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Hvor fort blir laptoper utdatert nå? Hvis jeg feks venter 1 mnd, vil jeg da kunne få en mye bedre pc til samme pris? Vil denne da koste mye mindre? Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 tror neppe at k53 vil bli billigere, (med det første) men mulig at det kommer noen nye prispressene pcer på markedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå