Morsegutten Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei. Jeg skal kjøpe skjermkort, og jeg vet ikke hvordan jeg bytter den med min gamle. Kan jeg ta med Pcen til data butikk? (elkjøp, lefdal, expert, euronics) Men vil helst ha det Gratis? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Bærbar/Stasjonær/Hovedkort/Strømforsyning/Mac ? Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Bærbar/Stasjonær/Hovedkort/Strømforsyning/Mac ? Stasjonær Endret 29. juli 2011 av Khasi Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Ossen type hovedkort/strømforsyning Litt kjipt hvis det ikke passer Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Ossen type hovedkort/strømforsyning Litt kjipt hvis det ikke passer Corsair AX 1200W PSU. Gigabyte GA-990FXA-UD7, Socket-AM3 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Skjermkort? ossen type/hva heter den Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Skjermkort? ossen type/hva heter den Ati Radeon hd 6970 2 gb Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Du har nok PSU i massevis i hvert fall. De butikkene som kan gjøre denne jobben, gjør den nok ikke gratis, dessverre. Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Du har nok PSU i massevis i hvert fall. De butikkene som kan gjøre denne jobben, gjør den nok ikke gratis, dessverre. Hvor mye Koster det Ca? bare tipp Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 NB. Ta f. eks på et støpsel(metall greia, ved siden av hullene) i huset, slik at du kan få ut eventuelt spenning. Ha rene hender, tørre. 1. Skru av datamaskinen 2. Skru av strømforsyningen, dra ut kontakta. 3. Åpne kabinettet. 4. Skru løs eventuelle skruer som får skjermkortet til å sitte, samt dra ut kabler 5. Det er sansyntligvis en liten dytte sak på hovedkortet som du må dytte på for å løsne Skjermkortet. 6. Dra ut skjermkortet, ikke røsk, men ta det med ro. 7. Sett i det nye skjermkortet, eventuelt skru det fast, koble til kabler, sett på eventuelt døren på kabinettet og prøv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 300 kroner kanskje? Skal ikke si meg sikker. Men du kan lese her. Bygg PC selv - Montere skjermkort Veldig gammel tråd, men fungerer vel. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 et par hundre, kanskje. Om du kjenner noen som er god på data så kan du sikkert spørre om de gjør det for en hundrings eller noe. Eller om du spanderer en pils eller to på de. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Billigste og letteste er å gjøre det selv. Noen av de butikkene syntes det er vel litt for dumme(Alt for lette) oppgaver at de bare blåser i det, tenker jeg :S Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Det høres i så fall meget dumt ut. Butikker sier vanligvis ikke nei takk til lettjente penger. Jeg er sikker på at de aller fleste butikker som tilbyr seg å gjøre service på datamaskiner med glede installerer skjermkortet hans for en grei slant penger. Endret 29. juli 2011 av Pseudopod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå