BRDP Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei. Jeg trenger en kjøler til min intel i5 cpu på socket 1155. Corsaier vengence brikkene har en veldig høy kjøle ribbe på seg selv derfor trenger jeg hjelp til og finne en Kjøler som er god og helst stille men som også passer med tanke at ram brikkene sitter helt ved sidna cpuen kan noen hjelpe meg med og finne den rette? Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Du kan f.eks prøve H60/H70/H80/H100. Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Hvis du kan vente litt er Thermalright HR-02 Macho på vei til butikkene nå. Meget god kjøler som står litt vinkler på sokkelen slik at den er vinkler bort fra minnebrikkene. [H]ard|OCP hadde et meget positivt review av denne kjøleren her http://www.hardocp.com/article/2011/07/26/thermalright_hr02_macho_cpu_air_cooler_review ser ut som de sliter litt med siden akkurat nå dog. Alternativt kan man titte på Corsair H* vannkjølingssettene, ellers har man også alternative som thermalright Archon som burde passe. Endret 29. juli 2011 av Locklear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå