Odesseiron Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 The Humble Indie Bundle 3 kommer også med et par ukers gratis Minecraft. Les hele saken Lenke til kommentar
Gegnar Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Dere har lagt ut bildet fra crayon physics deluxe 2 ganger, det ene under tittelen VVVVVV Da det er sagt, er humble bundle er veldig bra tiltak som jeg har støttet hver gang, og oppfordrer alle til å gjøre det samme. Om ikke annet så bare for å støtte Childs Play. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Kjøpt og anbefales Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 humble bundle er genialt, men minecraft 30 dager trial....ikke akkurat humble... kjøp pakken og støtt de, men pass på at du ikke laster ned mindcraft eller lar de få stor del av potten. Lenke til kommentar
Gegnar Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Legg også merke til at skaperen av minecraft har betalt over 4000 dollar for denne pakken, så det er hans måte å gi tilbake til indie utviklerne. Top contributors 1.@notch $4,048.00 Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Noen her som vet hvor mange av disse spillene som kan låses opp i Steam? Spiller på flere PCer, så det hadde vært veldig greit å vite Blir nok å kjøpe denne uannsett. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Alle skal være tilgjengelige på Steam. Ved å kjøpe pakken får du også mulighet til å legge dem til på Steam, i tillegg til å laste dem ned DRM-fritt og separat. Lenke til kommentar
Gegnar Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Du kan bruke en steam-kode som blir generert for å låse opp alle spillene gjennom steam. Jeg har prøvd dette og det fungerer smertefritt Endret 30. juli 2011 av Gegnar Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Respektabelt tiltakt som det er en glede å støtte. Synes det er mye triveligere å kjøpe indiespill enn blockbustere. At noe går til så gode formål som i dette tilfellet gjør det jo bare enda triveligere, imo. Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Dette er en pakke som virkelig kan anbefales! vvvvvv må være det spillet jeg har kost meg mest med på lenge, og musikken er helt fantastisk! Det er akkurat passe vanskelig å komme gjennom historien, og man kan fortsette å spille forskjellige utfordringer om man ønsker det. Cogs er herlig hjernetrim som sterkt anbefales. Crayon physics er ganske standard, og lite spennende syntes jeg. Helt til jeg prøvde å spille det med tegnebrett, noe som gjorde det mye morsommere! And yet it moves falt ikke i min smak, og Hammerfight hadde jeg på steam fra før av, uten å like det spesielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå