elementz Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Snart kommer vel Hercules ut fra Samsung (i septemper?) og jeg lurer på hva de store forskjellene blir hos disse to mobiler? Vet at Hercules kommer med 4.5 inch skjerm. Men det er omtrent det. Noen som kan i kort fortelle meg om forskjeller? Lenke til kommentar
android 2.ios Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Den skal ha 1,5GHZ dual core mot S2`s 1,2GHZ dual core,så den er litt raskere. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Galaxy R kommer i August og er billigere enn S2, kanskje et alternativ? Lenke til kommentar
elementz Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Galaxy R er utelukket. Jeg er ikke interresert i noe dårligere. Eneste grunnen til at jeg lurer på hva forskjeller hos S2 og Hercules er, er fordi jeg vet ikke om det er verdt å vente 2 måneder til før jeg kjøper. Så forutenom 0.2 inch større skjerm og 1.5GHZ i motsetning til 1.2GHZ hos S2, er det noe merkbare forskjeller hos de 2 telefonene? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Er ikke så mye forskjell egentlig, bortsett fra de du har nevnt. Selv om den prosessoren er 0,3 bedre så tror jeg ikke du vil merke så mye til det. Galaxy S2 er allerede den kjappeste og jeg har personlig ikke opplevd noe lag i det hele tatt. Eneste som jeg ser er hovedforskjellen mellom Galaxy S2 og Hercules er skjermstørrelsen. Nå må jeg si til alle som sier Galaxy S2 er stor allerede, mens ingen klagde på Galaxy S1 da den kom, at de to er så vidt jeg kan se nesten like store. Det er bare noe millimeter som skiller dem. Hercules må være litt større enn S2 nettopp fordi S2's skjerm er allerede fylt ut nesten nær ytre kanten på mobilen. En annen ting er at med Hercules for du antageligvis NFC brikka fra start og ikke må vente som vi alle ikke greide med Galaxy S2 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 NFC er en ny kommunikasjonsbrikke som kommuniserer/veksler info med hverandre i nært hold. http://www.youtube.com/watch?v=uCnAfYzCThU Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Nå må jeg si til alle som sier Galaxy S2 er stor allerede, mens ingen klagde på Galaxy S1 da den kom, at de to er så vidt jeg kan se nesten like store. Det er bare noe millimeter som skiller dem. Jeg har Galaxy S, flere kolleger har Galaxy S2.. Det er ingen tvil om at den lille størrelsesforskjellen er akkurat det lille som gjør at S2 er litt for stor.. Specs fra S2 puttet inn i chassiet til en S hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Har Samsung Hercules 4G støtte? Når kommer den til Norge omtrent? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ingen vet noe særlig om Hercules, annet enn Samsung selv.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det er ingen tvil om at den lille størrelsesforskjellen er akkurat det lille som gjør at S2 er litt for stor.. Det er litt tvil, siden jeg er komplett uenig. Den funker flott til enhåndsbruk selv om jeg ikke har giganthender, og ligger så bra i lomma at jeg ler litt når jeg tenker på hvor mye verre det var å ha n8 og n97 i lomma enn denne. Vekta og tykkelsen er the defining factor på lommebruk har jeg konkludert med . Lenke til kommentar
NordicParis Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hallo, Jeg har hatt samme spørsmål, postet den her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1363535&st=0&p=18102774entry18102774 Samsung Hercules Specifications : Android 2.3 Gingerbred OS dual-core 1.2GHz Qualcomm Snapdragon APQ8060 processor 1GB of RAM 16GB of flash storage 4.5-inch 800 x 480Super AMOLED Plus 8-megapixel 3264×2448 pixels camera 1080p 1920×1080 pixels full HD video support NFC support max speeds of 42Mbps downstream with HSDPA MHL port which combines microUSB and HDMI port as one single port "Samsung Hercules Price : there is no official word about the Samsung Hercules release date and price details of the Samsung Hercules smartphone yet. According to the T-Mobile’s 2011 Device Roadmap, Hercules is scheduled to hit the U.S. stores on September 25th." Specs for "pre-order" = http://www.mobilecityonline.com/wireless/store/productdetail.asp?productid=28052&refid=froogle&utm_source=froogle&utm_medium=organic&utm_term=SAMHERTMBKU&utm_campaign=froogle&aid=450&gclid=CNHfkfWbg6kCFUZn5QodViHX3w JEG FIKK FØLGENDE SVAR: "Det blir vel sterkere å sterkere mistanke om at Hercules blir US versjonen av Galaxy S2. Og at den ikke kommer til Norge." Så jeg stiller meg i rekken; kommer Hercules til Norge, evt. når? Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Samsung Celox? Samme som Samsung Hercules? Les her: http://www.mobili.no/nyheter/er-dette-samsungs-forste-4g-mobil/ noen som har mer info? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ser sånn ut ja. Etter det jeg har hørt så er Hercules/Celox en annen versjon for Galaxy S2 i USA. Grunnen til dette er sikkert fordi de ikke har fått S2 enda. Så de som venter på Celox i Norge da venter forgjeves. Lenke til kommentar
NordicParis Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ser sånn ut ja. Etter det jeg har hørt så er Hercules/Celox en annen versjon for Galaxy S2 i USA. Grunnen til dette er sikkert fordi de ikke har fått S2 enda. Så de som venter på Celox i Norge da venter forgjeves. Vet du dette, eller tror/synser du? info/referanse? Det er jo en kjent sak at Norge har 4G, så hvorfor skulle ikkje Hercules (eller Celox som nevnes her) komme til Norge? Forøvrig er vel trekkplasteret NFC også Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ser sånn ut ja. Etter det jeg har hørt så er Hercules/Celox en annen versjon for Galaxy S2 i USA. Grunnen til dette er sikkert fordi de ikke har fått S2 enda. Så de som venter på Celox i Norge da venter forgjeves. Vet du dette, eller tror/synser du? info/referanse? Det er jo en kjent sak at Norge har 4G, så hvorfor skulle ikkje Hercules (eller Celox som nevnes her) komme til Norge? Forøvrig er vel trekkplasteret NFC også http://www.technobuffalo.com/companies/samsung/samsung-galaxy-s-ii-coming-to-t-mobile-as-the-samsung-hercules/ Her står det ihvertfall om at Hercules er Galaxy S2 for amerikanerne. Lenke til kommentar
NordicParis Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ser sånn ut ja. Etter det jeg har hørt så er Hercules/Celox en annen versjon for Galaxy S2 i USA. Grunnen til dette er sikkert fordi de ikke har fått S2 enda. Så de som venter på Celox i Norge da venter forgjeves. Vet du dette, eller tror/synser du? info/referanse? Det er jo en kjent sak at Norge har 4G, så hvorfor skulle ikkje Hercules (eller Celox som nevnes her) komme til Norge? Forøvrig er vel trekkplasteret NFC også http://www.technobuffalo.com/companies/samsung/samsung-galaxy-s-ii-coming-to-t-mobile-as-the-samsung-hercules/ Her står det ihvertfall om at Hercules er Galaxy S2 for amerikanerne. Grrrrr, vil ha den til Norge Noen som vet om en versjon av Hercules/Celox kommer til Norge da, evt. når? Lenke til kommentar
NordicParis Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 http://www.amobil.no/artikler/samsungs_nye_monstermobil_er_testet/101118 Lenke til kommentar
NordicParis Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ I dagsläget är det inte planerat att den modellen ska lanseras på den nordiska marknaden. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Kontakt oss gjerne igjen om du har flere spørsmål. Med vennlig hilsen Samsung support Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Uff da. Ser ikke så særlig lyst ut lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå