Gjest medlem-1432 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hallo. Sikringen gikk der varmvannstanken står, og dette ble ikke oppdaget før så og si det bare var kaldvann igjen. Nå har varmvannstanken stått påkoblet i snart to døgn, og det er enda bare kaldvann, kan så vidt merke litt forskjell. Hvor lang tid er det vanlig det skal ta før man får varmvann tilbake? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Er den tanken liten (under kjøkkenbenken) pleier jeg å ha varmt vann på tanken når jeg kommer hjem fra jobb/skole, så 8 timer burde holde for den størrelsen (nyere modell). En stor familietank burde klare det på 12 til 16 timer vil jeg tro. Kanskje du bør sjekke termostaten, skru av og på strømmen til tanken etc..? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Det er en slik stor tank som står i kjelleren. Termostaten står nesten på fult, og kan høre den går. Edit: Skulle gå ned å sjekke nå, og sikringen var gått igjen! Er det mulig. Kan det være at det er noe galt med varmvannstanken som gjør at sikringen går? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Det er godt mulig. Du bør nok skaffe deg profesjonell hjelp. Lenke til kommentar
jur_gus Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Gammel tank? Kunne høres ut som ett brent/deffekt varmeelement! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Har fått hjelp, det var en del som var gåen, husker ikke navnet. Men den skal byttes på mandag. Lenke til kommentar
pippmaster Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Blå tank med Hylse og løs kolbe som var fuktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå