knutklask Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Heisann Jeg er ute etter en stasjonær som kan brukes av hele familien. Det den skal brukes til er variert. Min kone og min datter er Yoville/Cityville fans,så den bør takle såpass uten å gå varm og slå seg av. Den bør også takle NOEN spill som call og duty o.l,men dette skal ikke være en gaming pc. Selv om jeg ikke har hatt stasjonær før kan jeg godt kjøpe en bygg-selv pc,men det er ikke nøye. Skjerm har jeg,og det samme med tastatur og mus. Hadde håpet å komme på en pris fra 3000 til 5000 kr. Vil gjerne at den skal ha en bra prosessor og at jeg kan oppgradere den senere om jeg skulle ønske det. Har sett litt på Elkjøp sine sider og komplett.Men er så usikker hva som er bra og hva som er verdt pengene. Vil gjerne ha tips fra noen her,og helst fra komplett sine sider,da jeg allerede har konto der Lenke til kommentar
phlake Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Dustinhome.no er generelt billigere enn Komplett, men denne PC-en i deler fra Komplett er jo fin, men kommer uten Windows. Dessuten kan det være lurt å oppgradere med et dedikert skjermkort etter hvert. Ellers kan man få satt sammen fine ting med socket 1155 (Sandy Bridge) om man plukker selv. Lenke til kommentar
knutklask Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Takker for svar. Den så ikke verst ut.Må vurdere den,men skulle gjerne hatt flere å velge i. socket 1155 (Sandy Bridge)sier meg desverre ingenting,da jeg aldri har hatt stasjonær før Har sett litt på disse; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639172 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639169 Hvilken er bra? Litt kjekt med innebygd trådløst,men skjermkortene er vel ikke noe særlig? Og oppgraderingsmulighetene aner jeg ingenting om på disse 2 modellene. Gjerne flere tips,så jeg har noen å velge mellom. Endret 30. juli 2011 av knutklask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå