B4stian Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Et forslag er å kjøre spillene via Virtualbox eller Bootcamp. Har ikke prøvd det selv, men flere skriver godt om de løsningene for bl.a. å kunne kjøre et Windows-spill. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Å få kjørt windows i mac er ikke ett problem da det er standard intel maskinvare på mac'en. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Mac er bygd for OSX altså de bra tingene på OSX(atterilevetiden etc) forsvinner sansynligvis de tingene hvis du installerer win7 eller windows for den slags skyld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Når enn kjøper Mac så kjøper enn en komplett pakke, ikke en pc som kommer med noe software slik at den kan brukes. Mac OS X er skreddersydd for maskinene de leveres på og jeg må si at det er 80% av grunnen til at jeg kjøper Mac. Endret 2. august 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
syntex123 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Mener ikke dette frekt, men hva skal en 13-åring med Mac? Uansett om den skal ha Windows eller ikke, mener jeg at en 13-åring heller burde kjøpt en rimelig laptop, eller evt en billig stasjonær PC som drar de nyeste spillene på medium-ish. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Mener ikke dette frekt, men hva skal en 13-åring med Mac? Uansett om den skal ha Windows eller ikke, mener jeg at en 13-åring heller burde kjøpt en rimelig laptop, eller evt en billig stasjonær PC som drar de nyeste spillene på medium-ish. Helo? Han skal selvfølgelig "brife" med den. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Mener ikke dette frekt, men hva skal en 13-åring med Mac? Uansett om den skal ha Windows eller ikke, mener jeg at en 13-åring heller burde kjøpt en rimelig laptop, eller evt en billig stasjonær PC som drar de nyeste spillene på medium-ish. Helo? Han skal selvfølgelig "brife" med den. Smak å behag. Jeg hadde mac tidlig fordi jeg hadde tidenes dårligste erfaring med min første Windows pc(hp). Jeg ville ha en bærbar som holdt seg stabilt bråkte ikke for mye. Lenke til kommentar
Bjørnar Storbråten Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hei vet det er lenge siden du spurte om dette men her er en 2012 modell http://www.dropzone.no/scripts/wgate/zz20b2b/!?OSTORE=B2B-DIR&SELECTED_AREA=0000023843&SELECTED_ITEM=0000000015&~okcode=STARTITE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå