Gutten fra eventyret Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Skal folk skylde det her også på jødene? -.- dere slutter aldri og overraske. Duh, Det er en høyreekstrem trådstarter, slik at du vet det. Ikke vær redd. PST har "lovet" å overvåke slike personer Ja, Herren forby at noen skulle si sin mening eller han en annen mening enn massene som er foret på jødisk massemedia. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg er egentlig mer interessert i hva slags massemedia enkelte andre er foret på. 1 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Disse jødene, altså. Ikke for å være surpomp, men det er faktisk ikke morsomt At vi kan få drap og terror i Norge utført av folk som sympatiserer med Israel var lenge bare en konspirasjonsteori, men det kan tegne seg et reelt bilde etterhvert. ABB var på foredrag holdt av folk fra israels ambassade og var pro-israel, og drapsmannen som skøt og drepte den muslimske seksbarnsfaren i Heimdal, prøvde i etterkant å få asyl/frihavn i Israel via ambassaden i Oslo. Dvs. det fremstår som at i hodet på gjerningsmenn er drap på muslimer generellt også i Israels interesse eller drap politikere som "er imot Israel" Bildet om at jøder har en finger med i spillet får i allefall ny grobunn. Så kan det selvsagt diskuteres/motstrides om Israel har noen rolle i dette. Det er ikke uten videre gitt at de har det, men "de" (det) er i allefall en konsekvens Han skrev at han anerkjente staten Israel og støttet jødene ja, men det blir vel ikke det samme som at han utfører terroraksjoner på jødenes vegne. ABB liker nok hovedsakelig Israel fordi de deler samme motstander. Slike tilfeldigheter beviser ikke at det finnes en jødisk konspirasjon, eller at ABB var del av den. 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Så hva med 2.verdenskrig, det var vel også jødene sin feil? Visst jeg slakter alle samene, så sier jeg etterpå at det var samene sin feil... .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå