Pettah123 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei, er en o-løper som veier 63kg-1,76m høy. Jeg har litt kraftige lår/rumpe, føler jeg selv da, og jeg finner ingen normale mål (cm rundt paritene) rundt disse stedene på nettet, så lurer på om jeg burde på gå underskudd av kalorier og slanke bort noe av fettet som sitter der? Noen som har tips? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Nå overdriver du vel? Du er omtrent like høy som meg og over ti kilo lettere, og jeg er verken overvektig eller utenfor den såkalte ideelle BMI, så jeg tror ikke du behøver/burde slanke bort noe som helst. Men selvfølgelig, det er fritt frem. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Er du jente eller gutt? Hvis du er jente så er det egentlig meningen at du skal ha litt ekstra der for å symbolisere at du er fruktbar, samtidig som fett i det området skal beskytte f.eks livmoren mot kulde. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Jeg er 192 høy og med samme BMI som deg og kunne veid mindre uten at det er noe feil. Dette kommer veldig an på kroppsbygning og muskler. Hvis du basically bare har muskler på beina og er smalt bygd ellers kan du gå ned litt i vekt uten at det er et problem. ... Hvis du er jente så hadde jeg vært litt mer skeptisk, ettersom du burde ha litt fett på kroppen. Anyway, et godt alternativ til slanking er å drive med litt styrketrening som vil få ned fettprosenten, mens vekten holder seg lik. Det vil gjøre det lettere å holde f.eks blodsukkeret jevnt og du er mindre utsatt for diverse belastningsskader senere i livet. Endret 29. juli 2011 av blackbrrd Lenke til kommentar
Pettah123 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg er gutt. Rimelig tynne armer osv. men er lår, rumpe og hoftene som drittet lagrer seg Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Det kom kanskje ikke fram av innlegget mitt, men mitt forslag er at du trener styrke for å få litt muskler på overkroppen, samtidig som du ikke går opp i vekt. Netto effekt blir da mindre fett på beina/hofter og mer muskler på overkroppen og lik vekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå