eUnaas Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg vurderer å kjøpe en Samsung 55 LED tv. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=627712 Tven vil bli brukt mye til å vise presentasjoner etc. Derfor høres AllShare konseptet til Samsung spennede ut. Samsungs AllShare kobler trådløst sammen kompatible mobile enheter via DLNA-teknologi, slik at filmer, bilder og musikk som er lagret på dem kan bli sett, lyttet til og delt på Smart TV Men hva betyr dette? At jeg kan trådløst (wifi) koble pcen til tven og vise bilder/film etc? Er det andre merker som har bruker noe av samme teknologi? Lenke til kommentar
HomzKriSs Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg kan gi deg ett svar : ) Jeg har denne tv'en , bare 6-serien 40" . AllShare funker slik at tv'en søker etter en enhet med WiFi , enheten kobles da til tven. Og du kan vise frem bilder, høre på musikk, se videoer osv.. via Wifi (tv->PC) Mvh Kristoffer - HomzKriSs Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Trengs det noe spesiell software? Fungerer det "smertefritt" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå