Gå til innhold

Nytt Spill?

Anbefalte innlegg

Jadda, nå kommer vintern med stormskritt så jeg tengte jeg skulle gjøre et spill innkjøp :)

.... Men det er så veldig mye å velge mellom og å lese omtaler gjør meg bare "forvirret" pga at de sier forskjellige ting i hver omtale.

Så jeg tengte jeg skulle spørre publikum om noe råd...

Liker Horror/strategi spill som man ikke blir fort lei!!

Noen som har noen anbefallinger eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt utenom det du liker kanskje, men hørte rykter om at Lula kommer tilbake med enda større pupper og sprell :lol::D:p Neida, bare tuller, må si meg enig med Jonas Jungeldyr det han anbefaler er bra og de har allerede fallt litt i pris. Alone in the dark (2) skal funke, men det har ettpar år på nakken. Vampire:the Masquerade - Bloodlines kanskje dette funker

Lenke til kommentar

Silent Hill 3.... hmmm... Tror jag har prøvd det :roll:

Hvis det handler om en figur som leiter etter dama si i en "øde" by hvor det spretter frem mye uhygglige ting :)

Likte det spillet...

Men C&C er jeg lei... har du spilt et har du spilt dem alle

Det samme gjelder AoM og WIII

Gothic II har jeg ikke hørt om, skal se om jeg finner no om det spillet... som sceenshots osv.

Lula er kanskje ikke så dumt på sene fredags kvelder når sjekkingen av damer på Puben gikk vest 8)

Lenke til kommentar
Spørs hvor erfaren du er og om du har spilt Sudden Strike før ellers kommer man til å slite med liten erfaring

Seff.. om man er hardcore-fan av Warcraft/Starcraft/Generals så kommer man til å slite ja. Omtrent ingen jeg kjenner som liker de nevnte spillene likte Blitzkrieg/SS-serien. "Det går for treigt" Jau, det krever litt tålmodighet og trening for å kunne utnytte alle mulighetene spillet byr på. Jeg er i grunn ikke fan av strategi-sjangern men deisa pladask i gølvet for Blitzkrieg/SS pga. av realismen (i forhold til WC/SC/GEN). Et friskt pust i en ganske så konservativ sjanger.

Lenke til kommentar
Drømmer om et Outlaws 2 .. men .. *SUKK*

Anyways - Gothic II website finner man her.'

BTW -- har vært innom www.gamesmix.com og forhåndsbestilt:

HALF LIFE 2

*wink*

samme her :) og jedi academy, og knights of the old republic, alle de spilla kommer vel når et par snøfnugg har lagt seg, i hvert fall der jeg bor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...