FlammbarArne Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Skal kjøpe meg ny bærbar pc til bruk i forbindelse med skole, fritid og reiser. Jeg har blitt vant med MSI wind størrelse på 10 tommer og vil gjerne beholde friheten med mobilitet. Jeg synes såkalte tablet PC'er virke veldig interessante, pris er derimot ganske høye for disse. Så kom jeg over Gigabyte sin T1125 som ser ut til å ha det meste for en rimelig pris på Amentio. Jeg har ikke funnet så altfor mange reviews på den, men det jeg har lest om den har vært stort sett positivt. Før jeg kjøper den har jeg lyst til å høre om noen av dere har noen erfaringer med den, eventuelt andre alternativer jeg burde se på. Specs: CPU: Intel i5-470UM OS: Microsoft Windows Home Display: 11,6" Capacitive multitouch 1366x768 RAM: 2GB (8 max) DDRIII Chipset: Intel HM55 Express Graphics: Nvidia Geforce 310M 512 MB DDRIII HDD: 500MB 5400rpm Battery: 6-cell 6600mAh Nettverk: LAN, WLAN, Mobilt 3G antenne USB 3.0 Medfølger docking station og Ekstern DVD brenner. Pris: 6990 kr T1125 Amentio Arnis Endret 29. juli 2011 av FlammbarArne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå