Jan Erik Engan Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fossesholm Herregård I Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fikk tak i en versjon av Nik HDR Efex Pro til drøye 600kr på Amazon,kommer til Mandag,så har lastet ned prøveversjonen for litt testing.Ett program som får Photomatix til å blekne i mine øyne..utrolig stort program.Kommer til å legge ut en liten serie på bilder herfra,men litt forskjellige vinklinger i bruken av Nik Hdr..kan anbefales for de som liker hdr på denne måten..for vet det faller tilbake på smak og behag For øvrig brukt ett Sigma 10-20mm her.Og en eksponering,så ekte hdr er det ikke...da må jeg ta nye;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fint bilde men ikke i dag vinter, jeg reise snart syden og vil ikke mer se om vinter, deillig varm og drikke tropic nam Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Fint bilde men ikke i dag vinter, jeg reise snart syden og vil ikke mer se om vinter, deillig varm og drikke tropic nam Joda..kom 3cm nysnø her idag ..og ha en god tur til varme og sol,selv om det er godt vær her nå da. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Et godt konmp og en passende etterbehandling Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Et godt konmp og en passende etterbehandling Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Flott bilde liker etterbeh Lenke til kommentar
thoar Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Flott dette. ideelt for hdr med himmel osv... har selv prøvd ut Nik HDR. og synes det er et fantastisk program. det er kraftig og morsomt med alle preset. hvis dette er et hdr, ville det vørt spennende å sett det med nik hdr, Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Flott bilde liker etterbeh Takker Flott dette. ideelt for hdr med himmel osv... har selv prøvd ut Nik HDR. og synes det er et fantastisk program. det er kraftig og morsomt med alle preset. hvis dette er et hdr, ville det vørt spennende å sett det med nik hdr, Takker..er med Nik HDR Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Poppis med vinterbilder i dag? Jfr. Thoars bilde ved siden av her. Dette er et bra bilde det også, men jeg tror jeg ville ventet litt med publiseringen. ;-) Sommeren er riktignok langt fra optimal, men så dårlig som bildet kan antyde er den jo ikke. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Poppis med vinterbilder i dag? Jfr. Thoars bilde ved siden av her. Dette er et bra bilde det også, men jeg tror jeg ville ventet litt med publiseringen. ;-) Sommeren er riktignok langt fra optimal, men så dårlig som bildet kan antyde er den jo ikke. Å jo da...her har vi regnet bort...naboen målet luftfuktigheten inne i går...81% luftfuktighet, er som i Amazonas det Ett h... og lukke terrasse døra om kvelden...slår seg i løpet av dagen,med noe godværsdager til så tørker det vel opp ute. Takker Endret 29. juli 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Et veldig flott utsnitt av Fossesholm JEE, fin etterbehandling og flotte og gode fargetoninger, syntes muligens at husene heller litt innover på begge sider, men ikke mye. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Et veldig flott utsnitt av Fossesholm JEE, fin etterbehandling og flotte og gode fargetoninger, syntes muligens at husene heller litt innover på begge sider, men ikke mye. Takker for det Her er alt skakt og skeit på disse husene,men skal ikke påstå det er helt uten forteininger heller Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Meget fint i stor størelse++!Likte bilde! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Meget fint i stor størelse++!Likte bilde! Takker så mye... Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Godt komponert. Snøens bue skaper god dybde og bidrar til å gjøre bildet interessant..Fine dype farger som framstår som naturlige Ikkeno HDR-overkill her nei. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Godt komponert. Snøens bue skaper god dybde og bidrar til å gjøre bildet interessant..Fine dype farger som framstår som naturlige Ikkeno HDR-overkill her nei. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg