Niklasp Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 VIA lanserer nestegenerasjons-kontroller Denne skal gi USB 3.0 superytelse Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Det heter kvadruppel eller fire ganger ytelsen. Firedobling betyr 16 ganger utgangspunktet. 3 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Ikke ifølge bokmålsordboka: fire|dobbel(t) el. fir~ som er gjort fire ganger så stor som noe en f- porsjon / f- norsk seier seier med nordmenn på de fire første plassene Edit - kvadruppel står ikke i bokmålsordboka en gang, så det ville vært enda verre å bruke... Edit2 - Tritrans foreslår "firdobbelt" som norsk oversettelse av det engelske ordet "quadruple". Endret 29. juli 2011 av ventle Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Fra bokmålsordboka: kvadrupel- kvadrup'el- (fra lat.) i sms: firedobbelt trippel II trippel trip(pe)let, - el. tripler, tripla el. triplene (av III trippel) kombinasjon av tre enheter, f eks av tre tall el. bokstaver Edit: Liker at VIA har «gjort produktet kompatibelt med både Windows, Mac OSX og Linux, uten at man trenger noen ekstra drivere av den grunn». Endret 29. juli 2011 av HavarN Lenke til kommentar
Norlig Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 sikkert bare 10% av folk som bruker det USB 3.0 kan tilby uansett Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Har apple sagt noe om usb 3, da den konkurrerer med light peak. Lenke til kommentar
pietk75 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Har nettopp kjøpt ny frontpanel til min Corsair 800D, og den har USB 3.0-kontakter. Hvis jeg senere oppgraderer HK til en med denne nye kontrolleren, betyr det at USB-kontaktene i frontpanelet ikke kan levere på samme måte som USB-kontaktene i HK? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 selve kontaktene og ledningene burde ikke ha noe problem med å takle all trafikken som går via de nyere og mer oppgraderte enhetene i hver ende. kontaktene og ledningene bærer jo bare signalet. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Er dette en USB3-kontroller eller en NAND-flash-kontroller med USB3-grensesnitt? Det fremgår dårlig av den kildeløse artikkelen. Endret 30. juli 2011 av endrebjo Lenke til kommentar
Chiron Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg får ca 120Mbps på mine eksterne 2.5" Seagate USB3.0-disk med det Chieftec - Black Box-kabinettet og en VIA PCIex1-kontroller (husker ikke chipsettet),men det må sies å være brukbart.;)Får 150Mbps med en Lacie Minimus 1Tb 3.5" USB3.0.Vil dette si at jeg vil få mello m 300-600Mbps med dette chipsettet? Høres litt for godt ut til å være sant. Men hadde vært knall!USB3.0 er BRA. Punktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå