Gå til innhold

Hvordan bleker jeg håret?


Anbefalte innlegg

Jeg har asiatisk svart hår som er jeg født med, kunne ha tenkt meg å bleke håret mitt som han her

 

http://www.worldofdancetour.com/wp-content/gallery/STEP-UP-3D-World-Premiere---8-02-10-by-Sthanlee-B.-Mirador/Poreotics_MattNguyen_Dumbo_80210_1.JPG

 

jeg har 2 bokser med http://purikuri.blogg.no/images/320099-8-1255039327763.jpg

 

jeg er ganske redd for å prøve å bleke selv, siden jeg er redd det skal bli oransj,

 

sjekket med frisøren, og de sa det kunne koste opp til 3000,-

 

og det blir veldig dyrt når håret vokser endel og jeg klipper meg, så lurer på om noen har tips til hvordan jeg skal gjøre dette, utenatt det skal bli oransj..

 

er det noen måter jeg kan prøve å bleke, uten att det går utover håret mitt?

 

og, om jeg kjøper f.eks, den blonde sprayen på bildet, vil det bli samme farge, og gå vekk i vask? tenkte å prøve noe som går vekk i vask?

 

går det an å bleke håret etter at du har brukt varmebeskyttende spray?

Endret av cenenzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heihei, kul frisyre!

 

du kan bruke folie for å skille det du skal farge fra det andre, og når du har tatt farge på det tar du folie rundt

 

det jeg vet om å bleke håret er att når du har så lite hår du skal farge så er det masse hårfarge å da skal det funke ganske bra så bruk den ene fargen først blek det så lenge som står på pakken og se resultatet, ofte må det blekes to ganger for å ikke være gult, vent minst 1 dag før du bleker det for 2. gang, helst mer.

 

Spray funker skjelden bra, har selv mørkebrunt hår og ikke en gang har det vert vellukket, enten kan du ikke se det, eller så blir det klissete eller hardt

 

det med varmesprayen vet jeg ikke! :)

Lenke til kommentar

hvordan skal det se ut når jeg har sutti på folie? er ikke sikker ossen det er du mener..

 

men den hårfargen jeg hadde lagt ut, tror ud den fungerer? fordi en jeg kjenner hadde farget håret sitt svart, også hadde ho bleket helt selv til blondt, og det ble kjempe fint!

 

når du sier ta folie rundt hode, mener du at jeg skal ta en gaffen og stikke ut det jeg skal ha eller ossen?

 

tusen tak for svar!!

 

hva vil det skjer om det brått blir oransj? hva må jeg gjlre da? hva om jeg bleker 5 ganger liksom, sånn med pause.

 

har sjekket overalt men finner ikke noe som har greid å få ordentlige resultater.

 

om jeg tar wax også bare styler det opp? for å alt det jeg skal ha blondt,blondt, også drar jeg vekk håret som ikke skal ha farge?

Endret av cenenzo
Lenke til kommentar

Hvis du skal gjøre det hjemme ville jeg brukt blekemiddelet fra Manic Panic. Har en drøm om å gjøre som Fam Irvoll, bare farge håret hele tiden i knæsje farger.

 

Jeg hadde ikke turd å bruke de blekemidlene du har.

 

edit: når jeg tenker meg om hadde jeg ikke turd å hjemmebleke håret i det hele tatt. du må nok belage deg på å gå til frisøren.

Endret av Knarkhild
Lenke til kommentar

Fra den som svarte først:

 

jeg tror det skal gå fint, og som du selv har nevnt så vokser håret fort ut og du klipper det fort vekk så det er nokk ikke så farlig

 

Så først på hårfargen nå, og jeg tviler på att den vil fungere, du må ha blekemiddel!

 

Om det blir gult første gangen bleker du det på ny!:) du skal nokk vertfall ikke trenge å farge det mer enn 2 ganger!

 

http://www.google.no/imgres?q=folie+stripe+h%C3%A5r&um=1&hl=no&tbm=isch&tbnid=Y3RYEtjPueZbTM:&imgrefurl=http://tipsy.blogg.no/1298929126_hette_eller_folie_str.html&docid=bLyEx1nJZ3XXxM&w=500&h=335&ei=4WszTrW9E8PKswa308G5Ag&zoom=1&iact=hc&vpx=311&vpy=109&dur=4172&hovh=184&hovw=274&tx=187&ty=97&page=1&tbnh=160&tbnw=213&start=0&ndsp=28&ved=1t:429,r:1,s:0&biw=1440&bih=809

 

der kan du på en måte se hva jeg mener med folie men du trenger bare en folie bit på hvær side av hodet, åsså legger du det du skal farge oppå det, litt vanskeli og forklare

 

IKKE ha voks i når du farger det

når du farger håret skal det være helt rent men også helt tørt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...