cenenzo Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Jeg har asiatisk svart hår som er jeg født med, kunne ha tenkt meg å bleke håret mitt som han her http://www.worldofdancetour.com/wp-content/gallery/STEP-UP-3D-World-Premiere---8-02-10-by-Sthanlee-B.-Mirador/Poreotics_MattNguyen_Dumbo_80210_1.JPG jeg har 2 bokser med http://purikuri.blogg.no/images/320099-8-1255039327763.jpg jeg er ganske redd for å prøve å bleke selv, siden jeg er redd det skal bli oransj, sjekket med frisøren, og de sa det kunne koste opp til 3000,- og det blir veldig dyrt når håret vokser endel og jeg klipper meg, så lurer på om noen har tips til hvordan jeg skal gjøre dette, utenatt det skal bli oransj.. er det noen måter jeg kan prøve å bleke, uten att det går utover håret mitt? og, om jeg kjøper f.eks, den blonde sprayen på bildet, vil det bli samme farge, og gå vekk i vask? tenkte å prøve noe som går vekk i vask? går det an å bleke håret etter at du har brukt varmebeskyttende spray? Endret 29. juli 2011 av cenenzo Lenke til kommentar
Liddie123 Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Heihei, kul frisyre! du kan bruke folie for å skille det du skal farge fra det andre, og når du har tatt farge på det tar du folie rundt det jeg vet om å bleke håret er att når du har så lite hår du skal farge så er det masse hårfarge å da skal det funke ganske bra så bruk den ene fargen først blek det så lenge som står på pakken og se resultatet, ofte må det blekes to ganger for å ikke være gult, vent minst 1 dag før du bleker det for 2. gang, helst mer. Spray funker skjelden bra, har selv mørkebrunt hår og ikke en gang har det vert vellukket, enten kan du ikke se det, eller så blir det klissete eller hardt det med varmesprayen vet jeg ikke! Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) hvordan skal det se ut når jeg har sutti på folie? er ikke sikker ossen det er du mener.. men den hårfargen jeg hadde lagt ut, tror ud den fungerer? fordi en jeg kjenner hadde farget håret sitt svart, også hadde ho bleket helt selv til blondt, og det ble kjempe fint! når du sier ta folie rundt hode, mener du at jeg skal ta en gaffen og stikke ut det jeg skal ha eller ossen? tusen tak for svar!! hva vil det skjer om det brått blir oransj? hva må jeg gjlre da? hva om jeg bleker 5 ganger liksom, sånn med pause. har sjekket overalt men finner ikke noe som har greid å få ordentlige resultater. om jeg tar wax også bare styler det opp? for å alt det jeg skal ha blondt,blondt, også drar jeg vekk håret som ikke skal ha farge? Endret 29. juli 2011 av cenenzo Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Hvis du skal gjøre det hjemme ville jeg brukt blekemiddelet fra Manic Panic. Har en drøm om å gjøre som Fam Irvoll, bare farge håret hele tiden i knæsje farger. Jeg hadde ikke turd å bruke de blekemidlene du har. edit: når jeg tenker meg om hadde jeg ikke turd å hjemmebleke håret i det hele tatt. du må nok belage deg på å gå til frisøren. Endret 30. juli 2011 av Knarkhild Lenke til kommentar
Liddie123 Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 Fra den som svarte først: jeg tror det skal gå fint, og som du selv har nevnt så vokser håret fort ut og du klipper det fort vekk så det er nokk ikke så farlig Så først på hårfargen nå, og jeg tviler på att den vil fungere, du må ha blekemiddel! Om det blir gult første gangen bleker du det på ny! du skal nokk vertfall ikke trenge å farge det mer enn 2 ganger! http://www.google.no/imgres?q=folie+stripe+h%C3%A5r&um=1&hl=no&tbm=isch&tbnid=Y3RYEtjPueZbTM:&imgrefurl=http://tipsy.blogg.no/1298929126_hette_eller_folie_str.html&docid=bLyEx1nJZ3XXxM&w=500&h=335&ei=4WszTrW9E8PKswa308G5Ag&zoom=1&iact=hc&vpx=311&vpy=109&dur=4172&hovh=184&hovw=274&tx=187&ty=97&page=1&tbnh=160&tbnw=213&start=0&ndsp=28&ved=1t:429,r:1,s:0&biw=1440&bih=809 der kan du på en måte se hva jeg mener med folie men du trenger bare en folie bit på hvær side av hodet, åsså legger du det du skal farge oppå det, litt vanskeli og forklare IKKE ha voks i når du farger det når du farger håret skal det være helt rent men også helt tørt! Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 Har hørt at hvis man bleker håret så kan det gjerne være skittent? Det skal visst beskytte håret, eller kanskje det var hodebunnen. Men om det er forskjell på vanlig skittent og produktrest-skittent vet jeg ikke. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 så om ikke fargene mine virker så bør jeg bestille bleke imdler? selger de ikke bleke midler i butikken? Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 Gå til frisøren! Spess du som har asiathår. Lenke til kommentar
Liddie123 Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 det funker neppe med farge, jo det ser ut somm hårferge, og selge samme plasser, bare det står bleke middel eller noe slik. Knarkhild: hva er vitsen med å gå til frisøren når det koster så mye å det går vekk fort uansett!? Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 åja, er det noen merker , eller noen bokser jeg burde kjøpe? som dere vet kan selges ganske mye av? så kan jeg ta en tur på vita! skal ha en farge som er blodnt men nesten helt hvitt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. august 2011 Rapporter Del Skrevet 1. august 2011 Det er veldig vanskelig å få et godt resultat når du bleker selv. Foreslår at du går til en frisør som vet hva h*n driver med Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Knarkhild: hva er vitsen med å gå til frisøren når det koster så mye å det går vekk fort uansett!? Du får et bedre resultat enn hva du klarer å få til hjemme, og du slipper samtidig å skade hår og hodebunn. Det er verdt å betale noen skarve hundrelapper for, synes jeg. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Brodern gikk rundt med oransje hår et par måneder da han var yngre - så helt teit ut. Betal heller for å få det gjort ordentlig .. Nekter å tro at noe sånt kan koste 3k, spør hos flere frisører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå