Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gutter mellom 15 og 19 trenger deres hjelp! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

G - litt eldre enn det som etterspørres her.

- Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert?

Spiller ingen trille. Jeg vil gjerne kjenne igjen personen etter hun har tatt av seg sminken. Sparkel foretrekker jeg de gjør på vegger og i tak, ansiktet ser best ut når det ikke er airbrushed.

- Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

Jeg ligger meg midt i landet. Alt som ikke er undervektig med samtlige ribbein synling, eller så overvektig at de ikke kommer inn i mine bukser (34"), går helt fint.

- Peneste Hårfarge?

Alt kler den smukke. Det finnes ingen penest for meg her.

- Peneste øyefarge?

Liker når folk har naturlig øyenfarge. Linser med farge er juks...

- viktigste egenskap?

Et sammensurium av egenskaper. Hun må ta ansvar når jeg ikke gjør det, og hun må ha humor. I triste tider er den sort, i lyse tider er den bløt.

- Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

Om hun kommer med kalender og forteller meg når vi skal ha seg for første gang, bør hun ha en veldig god grunn. Slikt kommer naturlig, men drar det for langt ut lukter det muffens.

- Max aldersfjorskjell

Aldri tenkt på, men nå møtte jeg min kone relativt tidlig. (Vi var begge 17 da vi møttes første gang. Ble vel "sammen" rundt 1,5 år senere)

- smart, dum?

Kan man ønske seg en dum kjæreste?

- drikker, drikker ikke?

Alt med måte. Må gjerne drikke litt, må gjerne være avholds. Bare ikke tving meg til å være på samme måte. Hater når en fyr får seg dame og plutselig må takke nei til turer på byen fordi han har fått tøfler med lenke..

- er dere akuratt nå interesert i ett langvarig forhold eller bare sex med forsjellige personer

Da jeg var på den alderen tenkte jeg ikke over slikt. Høres ut som en jenteting. Jeg levde livet.

- om en veninne hadde spurt deg om du ville være med på å være friends with benefits, hva ville du tenkt om dette og hville du gådt med på det.

Kom an på hvem som spurte.

- jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?:D

Det indre teller klart mest, men det ytre får meg interessert. Svada svar, men om jeg er lei av en person, spiller det ingen rolle hvordan personen ser ut.

Lenke til kommentar

- Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert?

naturlig er vel det viktigste for meg. Det er heller ikke turnon om hu er feit eller supertynn. Sminke varierer litt fra jente til jenta. hva hun passer osv. Men genereltsett vil jeg si at du bør passe deg for å bruke for mye.

- Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

Slank, men ikke for store pupper.

- Peneste Hårfarge?

ett fett!

- Peneste øyefarge?

blå

- viktigste egenskap?

smile mye kanskje. Vet ikke...

- Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

Ikke med en gang kanskje, som på første date. Men ikke vente for lenge heller.

- Max aldersfjorskjell

Nå er jeg 18. Tror ikke jeg kunne vært sammen med ei som er yngre enn 15. Helst 16 egentlig.

- smart, dum?

Who cares så lenge hun har en flott personlighet..

- drikker, drikker ikke?

drikker. Litt teit om hu blir sittende som den eneste edru på fest. eller... at hun er edru sånt generelt sett.

- er dere akuratt nå interesert i ett langvarig forhold eller bare sex med forsjellige personer

Jeg er i et langvarig forhold, så jeg må vel si det er det jeg er interisert i ja.

- om en veninne hadde spurt deg om du ville være med på å være friends with benefits, hva ville du tenkt om dette og hville du gådt med på det.

hadde jeg ikke vært i et forhold hadde jeg nok ikke vært vanskelig å få med nei. Varierer litt fra venninne til venninne og da. Utseenemessig...

Lenke til kommentar

G19

Naturlig pen/litt sminke.

Personleg foretrekker eg normale pupper og ein "normal"kropp dvs. ikkje for stor, men heller ikkje eit skjelett ;)

- Peneste Hårfarge?

Kjem an på personen, men om eg må velge so blir det nok brunette.

- Peneste øyefarge?

Lys auge farge er flott!

- viktigste egenskap?

Humor.

Man burde vente til begge er klar for det.

- Max aldersfjorskjell

3 år +-

- smart, dum?

Middels/over middels intelligent.

- drikker, drikker ikke?

Betyr ikkje so mykje, men moderate mengde med alkohol er eit pluss.

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Også gutt, 19 år.

Noe sminke er greit. Det skal ikke se for jålete ut, og mye brunkrem er en gigantisk turn-off.

Jeg foretrekker normale, men noe mindre går også. Er de for store er også dét faktisk litt turn-off.

- Peneste Hårfarge?

Det er jeg egentlig likegyldig til så lenge jenta er søt/fin ellers, men jeg må innrømme at jeg har en større sjanse for å falle for blondiner enn brunetter.

- Peneste øyefarge?

Bryr jeg meg egentlig ikke om, men brune eller blå (som meg) funker.

- viktigste egenskap?

Hun er nødt til å ha humor, ellers vil ikke noe forhold med meg fungere. Det er også viktig å være litt moden, og kanskje også litt sjenert. (Noe jeg synes er søtt, jeg liker ikke jenter som prater i ett kjør uten å stoppe)

Kanskje ikke med én gang, men man kan jo ikke vente for lenge heller som det blir nevnt flere ganger over her.

- Max aldersfjorskjell

Når jeg gikk på grunnskole og videregående skole så var aldersforskjell en ganske big deal, og jeg ble mobba om jeg i det hele tatt nevnte fine 96- eller 95-jenter. :p (Er selv 92) Men nå som jeg begynner å studere føler jeg at det er litt free for all her, jeg føler altså ikke at alder er noen hindring lenger (så lenge den andre parten også er ferdig på videregående så klart).

- smart, dum?

Om vedkommende har tusenvis av grammatiske feil, vet ikke hva diverse begrep betyr og har ræva allmennkunnskap, så er det en gigantisk turn-off for min del. Hun må jo ikke være en megageek, bare ei gjennomsnittlig til smart jente med et godt karaktersnitt.

- drikker, drikker ikke?

Jeg liker jenter som drikker av og til, så lenge de ikke drikker hver helg. Men jeg vil ikke ha noen som er avholds heller, hun kan ikke sitte hjemme mens jeg er på diverse fester for eksempel.

Jeg føler jeg egentlig har lyst på et langvarig forhold akkurat nå, men det kan vel forandre seg.

Jeg hadde nok sagt ja, om hun hadde vært ei god venninne (og ikke minst attraktiv) og kjenner henne godt.

- jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?:D

Ingenting annet jeg kommer på som ikke er nevnt ovenfor.

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar

Gutt på 15 her.

jeg liker det med lite sminke, men litt sminke skader aldrig ;)

jeg liker ganske slank, men ikke undervektig eller synlige ribbein. liker ikke overvektig heller så akkuratt passe slank ^^ og pupper så må jeg si at jeg ikke liker de store puppene i det hele tatt. men normale og litt mindre syns jeg er fine :) (ikke de helt flate da, må være litt størrelse på det.) og jeg liker de faste, ikke de løse.

- Peneste Hårfarge?

liker blondt og brunt best, men egentlig alle farger er pene :) liker også det glatte, flate håret som er rett ned best (heter det noe spesielt? dårlig på sånt :p )

- Peneste øyefarge?

egentlig aldri tenkt på ^^

- viktigste egenskap?

snill og omtenksom mesteparten av tida (alle kan jo bli irriterte og sure innemellom :) )

når det kommer seg naturlig :)

- Max aldersfjorskjell

personlig så liker jeg samme årstall født (altså samme alder), men dette kan hende det endrer seg gjennom tiden såklart :)

- smart, dum?

ikke dum, ganske smart men behøves ikke være noe smartest i klassen eller noe sånt, og ikke helt sån "nerdete" hvis du skjønner.

- drikker, drikker ikke?

vel kan drikke men ikke noe som kommer hjem full hver helg.

interessert i langvarig forhold og tror egentlig jeg aldri kommer til å ha lyst til å være en "rundbrenner" eller hva det nå kalles.

hvis det hadde vært en jeg kjente godt og jeg ikke hadde vært i et forhold så hadde jeg nok takket ja.

- jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?

jeg liker ikke jenter som driver og knuller alle hun kjenner, tror hun eier alle eller er den peneste i verden og er "bitchy". og "guttejenter" eller "jentejenter" er like pene og sånt synes jeg :)

Lenke til kommentar

Heh, ikke i nærheten egentli!

eller hva jeg har følt fra andre gutter og oppfattet selv er det ganske likt. det er faktsik skremmende likt hvordan oss jenter tenker, hvertfall jeg^^

Men fra det jeg har hørt av noen andre stemmer tydelig vis ikke, heldigvis :D ser bra ut dette her!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Heh, ikke i nærheten egentli!

eller hva jeg har følt fra andre gutter og oppfattet selv er det ganske likt. det er faktsik skremmende likt hvordan oss jenter tenker, hvertfall jeg^^

Men fra det jeg har hørt av noen andre stemmer tydelig vis ikke, heldigvis :D ser bra ut dette her!

Hvor gammel er du? Er ganske stor forskjell på 15 år og 17 år.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Spurte kompisene mine og sånt; de hadde noen synspunkter.

Q: Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert?

A: Tenker gutter liker best jenter som Heidi Klum, Gisele Bündchen, Miranda Kerr, Gisele Bündchen og ... Adriana Lima. Forsøk å se litt sånn ut, så er man på god vei til mannens hjerte (der nede).

Q: Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

A: Store, svært faste pupper og slank. I tillegg må hun kunne banke opp naboen, men han er en spinkel liten nerd med briller, det kunne selv sønnen min klart.

Q: Peneste Hårfarge?

A: De blonde er billige, de brune må du sjarmere, de røde er fyrrige i senga. Tenker alle har sin nytteverdi. Det beste er én hver samtidig.

Q: Peneste øyefarge?

A: Alle farger er like pene, sier dem.

Q: viktigste egenskap?

A: Rik, pene klær, thight ass og store brød. :love:

Q: Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

A: Gutter liker de som har sex på første date. Det er fakta. Har hun ikke gitt meg noe innen én uke, så er 'a droppa. Jeg er kjekk, så damene står i kø. Faktisk akkurat nå - i kø utenfor huset!

Q: Max aldersfjorskjell

A: Alder er ingen hindring så lenge hun er kjønnsmoden, og ikke lar foreldra snuse i hva hun gjør med dåsa.

A: smart, dum?

Q: Though one! I'm a man that enjoys a challange. Smart, men ikke smart nok til å skjønne at jeg manipulerer hun. Tenker hun burde gå fem år eller mer på universitet.

Q: drikker, drikker ikke?

A: Damer som drikker koster mer enn de som ikke drikker. Dog, om hun er alkoholiker, så er hun sikkert ikke så opptatt av smykker og klær. Tror jeg går for hun som er billigst i driftskostnader. Du får bestemme hvem det er.

Q: er dere akuratt nå interesert i ett langvarig forhold eller bare sex med forsjellige personer

A: Hmm, er gift, så vanskelig å sjonglere to langvarige forhold. Må bli sex med forskjellige personer, selv om jeg bare har to ekstra nå.

Q: om en veninne hadde spurt deg om du ville være med på å være friends with benefits, hva ville du tenkt om dette og hville du gådt med på det.

A: Er hun hot? Klarer hun å ikke si noe til andre? Let the party begin!

Q: jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?

A: Peace out folkens! :thumbup:

Lenke til kommentar

20år gammel mann, men det spiller vel ingen rolle :)

Det verste jeg ser er oversminka jenter. Ingenting tenner meg mer enn en jente med lett sminke. Min eks gikk ofte uten sminke. Jeg brydde meg ikke :)

Så lenge jenta ikke er feit så bryr jeg meg ikke. Jeg personlig elsker former!

- Peneste Hårfarge?

Jeg elsker blondiner, jeg aner ikke hvorfor!

- Peneste øyefarge?

Blå!

- viktigste egenskap?

Tillit og ærlighet!

Jeg synes det beste er når jenta føler seg klar og ikke presset! Da kommer den beste sexen.

- Max aldersfjorskjell

Alderen din delt på 2 pluss 7

- smart, dum?

Sosialt smart, trenger ikke være rakett forsker men ha en god del allmenn kunnskap.

- drikker, drikker ikke?

På grunn av min barndom liker jeg avholds personer, men har ingenting i mot folk som drikker så lenge de har kontroll. Med kontroll mener jeg at de er ansvarlige nok til å påta seg skylda og ikke skylde det på fylla!

Jeg ønsker meg et langvarig forhold. En jeg kan dele livet mitt med og en som er der hele tiden. Sex med forskjellige partnere gir deg 2min glede, men en partner er der potensielt livet ut.

Alle har sine behov. Bedre å ha en FF enn 20 forskjellige partnere. Men samtidig er jeg redd for å ha en FF. Det kan ødelegge, eller en av partene kan utvikle følelser.

- jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?

Jeg prøver å være mest mulig nøytral. Så lenge kvinnfolket trives med seg selv, er jeg fornøyd. Det er min mening om utsene. Jeg har selvfølelig som alle andre mye jeg liker bedre enn annet. Men trivsel og komfor prioriteres høyest. Når det kommer til det indre så går det mest på utstråling og være måte. Hvis en person er fantastisk når hun er meg, men fremstår som en tulling ellers er jeg ikke særlig keane. Jeg liker jentene mine jordnære.

Lenke til kommentar

G19, får komme med mine absurde meninger.

Naturlig pen, som Ajaco sa på første side, less is more. Litt sminke skader ikke, men ikke for mye.

Personlig liker jeg litt former, driter så og si i puppene. Så det blir en "midt i mellom" ting for meg.

- Peneste Hårfarge?

Jeg er svak for brunetter.

- Peneste øyefarge?

Likegyldig.

- viktigste egenskap?

Få meg til å le, smile og være glad og hele den biten den. Er også stor fan av selvironi.

Ingen grense, så lenge begge parter har lyst.

- Max aldersfjorskjell

Ikke eldre enn meg, maksimum 2 år yngre. Kan bevege meg ned på 3, men da skal det være grunn for det.

- smart, dum?

Smart

- drikker, drikker ikke?

Likegyldig, så lenge en ikke drikker seg fra sans og samling hver eneste gang.

Langvarig forhold. Tiden hvor jeg løp fra jente til jente og hadde sex la jeg bak meg for flere år siden. (Ja, jøss, rødhårede mennesker kan ha sex.)

Spørs, om bestevenninnen hadde sagt det hadde det vært blankt nei. Føler det hadde endt dårlig uansett om det hadde vært bestevenninnen eller en annen venninne.

Bitchy - no go

Snus - no go

Oversminket - no go

Eiesyk og sjalu - no go

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...