christo123 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Hei! Galaxy'en min finner helt plutselig ikke SIM-kortet lengre, så jeg får ikke koblet meg på noe mobilnettverk. Jeg har prøvd å kjøre en factory reset, men hjalp heller ikke. Jeg vet at SIM-kortet fungerer, siden iPhonen finner den med engang. Jeg har firmware 2.3.3. Annen ting er at den også plutselig nekter å koble seg til Kies på pcen. Datamaskinen finner telefonen, men når jeg skrur på programmet Kies, så står det bare "Kobler til ..." i programmet. Videre kommer den seg ikke. Noen som vet hva problemet kan være? Eller må jeg sende den inn? Endret 29. juli 2011 av christo123 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Kjører du custom roms? Isåfall kan det være en bug der. Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Kjører du custom roms? Isåfall kan det være en bug der. Nei, har ikke installert noe custom roms. Rart at det helt plutselig skulle skje. Telefonen har ellers funket helt problemfri siden jeg fikk den i mai. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Du kan prøve å se på xda developers om det er noen som har hatt samme problem som deg og evt. fix, ellers er det bare å sende inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå