robba3 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei ! Har kjøpt Samsungs nye 27 tommer SA350 og jeg installerte skjermen med en gang jeg fikk den, men jeg får ikke bildet strukket ut? har endel cm på hver side som ikke brukes, hvordan ordner jeg dette ? På Forhånd Takk Robin Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 ati ja.... da må du finne noe som heter underscan/overscan i catalyst driverene, må vel aktivere avansert catalyst modus for å finne det... av en eller annen grunn så syns ATI at det kan være smart å ha 15% underscan på TVer (eller skjermer med HDMI) fordi TVer som regel har overscan (kutter i bildet) som regel bør dette være ca 8%. på en PCskjem skal dette være 0% Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Gå på instillingene på selve skjermen. Se om du finner noe der. HAdde samme problemet med min samsung skjerm,og det var bare en instilling. Lenke til kommentar
robba3 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Problemet er løst Takk Darkwing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå