[Guru3D]Headshot Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Skal bytte vpu kjøler på mitt radeon 9800pro kort, lurer på hva som ville vært best av Vantec iceberg eller Tt crystalORB? Egnetlig dårlig utvalg av "badass" vpu kjølere på markedet.... Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 vet ikke noe om ytelsen, men kan si at crystal orb bråker noe j*vli, la den i skuffen med en gang, var jeg deg ville jeg kjøpt tt giant og fjernet viften på den, funker helt fint og er helt støyfritt. Men hvis du skal velge mellom vantec og orb ville jeg valgt vantec, der får du jo med ramkjøling, jeg vil si du får mer for pengene da. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 bryr meg ikke om bråk, maskina min er vel over 50db fra før av så Er kun ute etter det beste, ramkjølere trenger jeg ikke fordi jeg bestilte tweakmonster ramkjølere i dag Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 da ville jeg gått for crystal orb Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Noen som vet hvor mye bedre denne vil være enn den som står på sapphire kortet orginalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå