Eriksendrul Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg skrudde på dataen en dag og fikk ikke endra oppløsning . den sto fast på 640x480 og når jeg titta rundt så så jeg at det sto Non generic pnp monitor .. det har jeg aldri sett før . Bytta skjermkort til et gammelt jeg hadde og da står det ikke det og jeg får endret oppløsningen . Så vet ikke om skjermkortet har tatt kvelden . Jeg får ikke endret oppløsning og selvom jeg har reinstalert drivere og prøvd mye forskjellig finner jeg fortsatt ikke ut feilen . Noen som har noe ide om hva jeg kan gjøre ? vill veldig gjerne prøve og fikse det før jeg kjøper nytt . Noe jeg alerede er i gang og lete etter om det skulle være ødelagt . Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Hvor så du at dette sto? Hvilken type kabel bruker du mellom skjermkort og skjerm? Har du evt. mulighet til å teste med en annen skjerm og/eller skjermkort? edit: Her er en tråd som kanskje kan være til hjelp? Endret 29. juli 2011 av srbz Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Har testa med et annet skjermkort . kjører et eldre kort nå . Bruker dvi kabel . den hvite . Har ikke fåt testet det ``gode`` skjermkortet på en annen skjerm , kan få gjort det ettervært . Det står inne på screen resolution når du høyereklikker skrivebord i windows 7 . skjermkortet jeg kjører nå fungerer som det skal og jeg har god oppløsning . Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Har du mulighet til å teste skjermkortet i en annen maskin? Om du klarer å påvise feil på skjermkortet kan du evt. reklamere på det overfor produsent og få det reparert/byttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå