Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av skjermkort

Anbefalte innlegg

Hallo , Trenger noen anbefalninger på nytt skjermkort

Jeg har 1100 kr til bruk . Prisen kan ligge på mellom 1100 og 1200 men ikke mer

Jeg trenger best mulig til den prisen . og ikke nødvendig og komme med `` om du hadde hatt 1600 kunne du kjøpt dette `` for det har jeg ikke

Siden det er så veldig mange kort som ligger i den prisklassen så lurer jeg veldig på hvem som er best

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HD 6870 er et godt kort, nesten i den prisklassen, men dessverre en hundings over. Under der igjen finner du HD 6770 og GTX 550, men det er nok et betydelig skritt nedover i ytelseshierarkiet. Et greit kompromiss kan være HD 5850, som er en eldre modell, men som likevel yter omtrent likt med HD 6870. Lagerbeholdningen for denne modellen er imidlertid laber, men i skrivende stund har Komplett 2 stk av denne inne.

Her er forresten et demobrukt HD 6870 (3 stk på lager), det er kanskje det beste valget for deg.

Lenke til kommentar

Joda, eneste forskjell er at produktet er åpnet og muligens tatt i bruk. Kan mangle diverse ikke-vesentlig ekstrautstyr, ha skruemerker etc. Sist jeg kjøpte demobrukt skjermkort var eneste synlige forskjellen på den og en A-vare at kortet jeg kjøpte hadde brutt emballasje. Dermed kan det automatisk ikke selges ut til fullpris.

Lenke til kommentar

Det kan også nevnes at enkelte produsenter sender ut "bedre" modeller til anmeldelser som kan bruke mindre strøm eller overklokker bedre enn det gjennomsnittlige kortet, sjansene for at de ikke pakker disse om og sender de ut i butikken som A-vare er nok imidlertid liten.

Lotteriet for å få gode kort har du nok små sjanser til å vinne i uten å kjøpe tre-fire kort og teste selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...