jeanette roger Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Traffic kaoz Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Herlig total kaos av farger og av små detaljer. Nåtidskunst av ypperste klasse :) 1 Lenke til kommentar
LoneM Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Så tøft Jeanette Flotte farger et kunststykke dette klem 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 oj oj oj..tusen takk...og beste poeng jeg noen gang har fått...tusen takk det varmet...gøy at dere liker farger.. go følse det etter så mange timer jobbing.. kjempe smil :-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Du får nå det aller meste du tar fatt på til å bli noe av..stilig dette 1 Lenke til kommentar
thoar Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Utrolig bra.. dette er kunst. popart kanskje fargene spiller så godt sammen her, og sammen setting ser ikke tilfeldig ut. Det gir mening, kunne godt tenkt meg dette i stort format bak glass og ramme jeg, . Jepp liker dette veldig godt. spennende 1 Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Kreativ sammensetning av trafikkbilder. Sterke farger flott komponert. Men jeg skjønner ikke hvor HDR kommer inn i bildet? HDR betyr High Dynamic Range og er en teknikk der man tar flere bilder av samme motiv med ulike eksponeringer (forskjellig lukkertid - samme blenderåpning) og legger bildene sammen til et som har mer detaljer i skygge- og høylyspartier, enn en normal eksponering ville gitt. Er det det du har gjort her? 1 Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Dette ble knall Jeanette, et virklig herlig uttrykk i fager, kreativitet. Jeg er imponert. 1 Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fint bildecollage av storbyens kaos og neonbelyste gater. Godt komponert synes jeg. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 hei tusen takk alle sammen for hyggelige komentarer,jeg har ikke forstått det helt ennå hvordan svare en og en,så ja Takk Dag,det er hva jeg gjorde for da fikk bilene i tunellen litt bevegelse i seg,du ville sett det bedre om jeg hadde et og et bilde,mulig jeg legger et av de ut senere,men så vet jeg ikke helt hvordan man gjor da,jeg har ihvertfall 3 eksponeringer på hvert av de i tunell..efekten gikk litt bort da jeg skulle ha så mange oppå hverandre..men jeg er fornøyd..og takk til Wasco,jan erik, Håkon,thoar og knut,takk for hyggelige komentarer,veldig hyggelig er det av dere komentere klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg