Gå til innhold

BK: Traffic kaoz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig bra.. dette er kunst. popart kanskje :) fargene spiller så godt sammen her, og sammen setting ser ikke tilfeldig ut. Det gir mening, kunne godt tenkt meg dette i stort format bak glass og ramme jeg, . Jepp liker dette veldig godt. spennende :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kreativ sammensetning av trafikkbilder. Sterke farger flott komponert.

Men jeg skjønner ikke hvor HDR kommer inn i bildet? HDR betyr High Dynamic Range og er en teknikk der man tar flere bilder av samme motiv med ulike eksponeringer (forskjellig lukkertid - samme blenderåpning) og legger bildene sammen til et som har mer detaljer i skygge- og høylyspartier, enn en normal eksponering ville gitt. Er det det du har gjort her?

• Liker 1
Lenke til kommentar

hei tusen takk alle sammen for hyggelige komentarer,jeg har ikke forstått det helt ennå hvordan svare en og en,så ja Takk Dag,det er hva jeg gjorde for da fikk bilene i tunellen litt bevegelse i seg,du ville sett det bedre om jeg hadde et og et bilde,mulig jeg legger et av de ut senere,men så vet jeg ikke helt hvordan man gjor da,jeg har ihvertfall 3 eksponeringer på hvert av de i tunell..efekten gikk litt bort da jeg skulle ha så mange oppå hverandre..men jeg er fornøyd..og takk til Wasco,jan erik,

Håkon,thoar og knut,takk for hyggelige komentarer,veldig hyggelig er det av dere komentere

klem

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...