E Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) hei! jeg er nå på lan hos en kompis og jeg har problemer med steam. har aldri hatt dette problemet med steam før men ja. det er dette som kommer /: denne kommer opp når jeg skal starte ett spill. og som du ser på bildet så ser du at jeg har logget inn men det bare stopper der. ingenting skjer. noen som vet hva jeg må gjøre? Endret 28. juli 2011 av bangsund Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Får du til et større bilde, umulig å se hva som står. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Gå inn i steam folderen og slett .blob fila. Fikser steam 9 av 10 ganger. Lenke til kommentar
E Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Får du til et større bilde, umulig å se hva som står. sånn, større bilde.. Lenke til kommentar
E Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Gå inn i steam folderen og slett .blob fila. Fikser steam 9 av 10 ganger. funka ikke/: noe andre forslag? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 ja, re-instaler steam. da bør det gå Lenke til kommentar
E Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 ja, re-instaler steam. da bør det gå men om jeg re-instaler steam, må jeg installere alle spill på nytt? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Bare kopier steamapps filene dine, så er jeg rimelig sikker på at slipper å reinstallere alt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Steam har en backup-funksjon som lar deg lagre installasjonspakker på PC-en; har du nok plass eller en ekstern disk, så kan du gjøre det i stedet for. Godt mulig det fungerer å bare kopiere Steamapps-mappen også, men jeg ser ikke bort i fra at det da blir noe problemer med registerverdier som forsvinner i avinstallasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå