Dan da man Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Noen som sliter med å ta penance på ffx? jeg kan fortelle dere hvordan jeg tok han. lykke til med penance 8) Lenke til kommentar
redflame Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 brukte han aeonen( husker ikke navnet på han) han som kapper dem i 2 med et sverd men gvis du lurer så se her http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/fi..._dark_aeons.txt Lenke til kommentar
Dan da man Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 det er bare feiginger som bruker yojimbo.de store gutta tar bossene uten. sånn er det bare Lenke til kommentar
beeed Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg syns ikke Yojimbo er noe bra jeg, er det noe spesielt man må gjøre for å få han til å ta mye liv??? Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hvor langt har du kommet da beeed? Grunnen til at mange liker Yojimbo er på grunn av Zanmato, dreper alt på et angrep, uansett hva. Lenke til kommentar
beeed Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Er på vei til å slåss mot Sin etter at du kan velge hvor på brettet du kan dra på kartet med machina-flyet til Al-behd folka... er det noe spesielt beløp man må betale for at han skal være god? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå