Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skal bade. Hvilket plagg kan jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, annet spørsmål, Jeg er ikke super overvektig, så hvis jeg begynner å løfte vekter og tar kreatin i et år, blir jeg bedre da? Skal begynne på impulse etter sommeren, og skal begynne å løfte vekter som en galmann. Kommer det til å vises på meg?

Postet av anonym: a4d059e3d3ffcbf3b191e35f7b913b89

Lenke til kommentar

Anbefaler mye kardio, å kun jobbe med kreatin og muskeløvelser vil ikke gi deg de resultatene du muligens ønsker.

3-4 dager i uken med splitt kardio\styrke vil gi deg en flott kropp på et års tid. Husk på kostholdet, det er MYE viktigere enn kreatin!

Lenke til kommentar

Ok, annet spørsmål, Jeg er ikke super overvektig, så hvis jeg begynner å løfte vekter og tar kreatin i et år, blir jeg bedre da? Skal begynne på impulse etter sommeren, og skal begynne å løfte vekter som en galmann. Kommer det til å vises på meg?

Postet av anonym: a4d059e3d3ffcbf3b191e35f7b913b89

Det hadde nok hatt mer effekt å slanke seg (spise mindre), enn å trene styrke.

Du kan evt kombinere styrketreningen med f.eks svømming for å ha noe å drive med som du kan holde på med lenge og brenne bra med kalorier på.

Angående topicen - bruk badeshorts og gi faen. Evt forsøk på å skjule noe vil gi deg negativ oppmerksomhet, noe du neppe får ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...