gudfarenscarface Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hei! Hvilke jobber kan jeg sikte på når jeg har en bachelor i øk.ad, men ikke har relevant erfaring fra arbeidslivet? Det jeg har å spille på utenom graden er sommerjobb de siste årene som kundekonsulent på et callsenter(+ forsvaret), men det virker som om jeg stadig kommer til kort på de jobbene jeg søker, og får ikke en gang sjansen til å komme på jobbinterju. Som regel blir det begrunnet med at andre kandidater hadde bedre bakgrunn enn meg, men man må da få lov til å begynne en plass...? Jeg føler bare følgende jobber er innen rekkevidde: - Enkelte bankjobber - Inkasso - Kundeservice-/adminstrasjonsjobber som kunne blitt utført av 12-åringer og som egentlig ikke har noe med økonomi å gjøre Er det noen andre relevante muligheter for meg som jeg ikke har fått med meg? Har lyst på en jobb som gir relevant erfaring mens jeg tar opp fag på si, men ser helst at det ikke er mer enn ett års vikariat ettersom jeg har planer om master fra høsten 2012. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Tror ikke du kan være så kresen når du ikke har erfaring og kun bachelor, og i tillegg kun ønsker ett års vikariat. Ville gått for en bankjobb hadde jeg vært deg. Jeg har jobbet på postkontor de siste årene og nå i sommer (jeg har ett år igjen av bacheloren i øk/adm) og det kan anbefales. Varierte oppgaver og litt banktjenester i tillegg. Og lønnen er bra ca 175 i timen. Hvis du har mulighet til det ville jeg aller helst startet rett på masteren, men siden du skal ta opp fag er det kanskje snittet som stopper deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå