tarantell Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hei. Kommer meg ikke inn på http://192.168.0.1 Kan noen hjelpe meg med det?? Er det hendt på flere?? takker for alle svar Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Vet ikke om du spøker eller ikke, men svarer likevel. 192.168.x.x er lokale ip-adresser som ikke brukes på internett, men altså kun på lokale nett. Sjekk om webserveren kjører på den aktuelle maskinen, og om den er konfigurert korrekt. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 tarantell, Hva er det nå du surrer med? Gheez Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 hæ?? Enten så synes jeg den ipadressen sto på manualen eller så er det jeg som er dum... Men åssen kan jeg få dette til... Og hva mener du med lokale nett? hjelp please Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 manualen? som til.. routeren, firewallen eller noe sånn? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Må bare le.................... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det derre er en IP som du kan bruke om du er i LAN med en annen PC, den andre PC'n kan du sette til å ha 192.168.0.2 og gateway 255.255.255.0 Er det en router du prøver å komme deg inn på eller? De må man skrive no sånnt som det du har skrevet men det bruker å være en noe annen IP Om du står i nettverk med en annen PC som har den IP'n du skreiv så logger du deg vel inn på den hvis det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 skjønte den ikke helt selv om jeg leste den flere ganger.... Jeg har en annen PC med trådløst internett og prøver nå å kommer meg inn på den routeren, altså, slik at den bærbare har trådløst internett og denne(stasjonære) skal komme seg inn via routeren, slik at jeg slipper å fikse ledningen hvergan jeg skal bytte mellom den bærbare og denne og så lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg med å komme meg inn på internett den den, altså hvordan jeg kan fikse det...... Kan du ikke bare si åssen jeg kan komme meg inn da?? Kan ikke dette..... takker for alle svar.. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det ligger MASSE informasjon om sånn nettverk om du bare GIDDER å bruke www.google.com eller noe og lete litt. Gjør forarbeidet selv. http://forum.hardware.no/nettikette.php Du bør seriøst vurdere å lese litt her! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 vær litt hygglige da... er ikke alle som kan alt.. sjekk under guider her på hw, søk litt i forumet. prøv deg frem litt. spørr igjen eller ring en nerd-venn, hehe Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Flere her i denne posten har og skjerpe oppførselen sin med en gang, mer "mobbing" eller annen ufin oppførsel fører til ferie. Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 jeg ville ikke at dere skulle tro jeg var en dust som prøvde å lure dere, jeg trengte hjel.... ringer heller HP support eller noe, det er bedre å bruke penger enn å bli mobbet både her og hjemme.... Jeg tar meg meg en laaang ferie jeg Takker for svar, men jeg kommer ikke til å poste flere innlegg her på HW.no.... bygger på hjemmesiden min heller jeg Takk til alle som har mobbet meg PÅ BURSDAGEN MIN!!!! Dere kan bare slette min brukernavn, den kommer ikke til å bli brukt mer.... Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 HOLD KJEFT FORBASKA MISFOSTER . Så..... la meg forklare litt bedre : Det er en sån ingang som man bruker til et trådløst nettverk, og da setter man en sånn kort i et ingang, og det er samme ingang jeg mener nå. går det ann å sette inn en slags type med RAM der? Jeg har Olivetti-serien Fra en annen post (du er ikke gud's beste barn du heller) :wink: Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 jeg ville ikke at dere skulle tro jeg var en dust som prøvde å lure dere, jeg trengte hjel.... ringer heller HP support eller noe, det er bedre å bruke penger enn å bli mobbet både her og hjemme.... Jeg tar meg meg en laaang ferie jeg Takker for svar, men jeg kommer ikke til å poste flere innlegg her på HW.no.... bygger på hjemmesiden min heller jeg Takk til alle som har mobbet meg PÅ BURSDAGEN MIN!!!! Dere kan bare slette min brukernavn, den kommer ikke til å bli brukt mer.... Du slipper å ta det så tungt. Tre brukere har skrevet noe mobbende her. Forumet har 30501 brukere. Med andre ord har 0,1 promille av brukerne mobbet deg. Det virker kanskje litt som om alle hater deg, men slik er det ikke. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Flere her i denne posten har og skjerpe oppførselen sin med en gang, mer "mobbing" eller annen ufin oppførsel fører til ferie. Hmm.. ferie ja hehe. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Et lite tips til tarantell: du bør tenke litt mer gjennom innleggene dine. Det er jo ikke alle som er tankelesere, og jeg har ved flere anledninger hatt store problemer med å forstå innleggene dine. Kom med litt mer info og tenk i noen minutter før du poster, så skal du se at folk kan hjelpe deg på en bedre måte. Dette var ikke ment som kritikk, tarantell - bare ord til ettertanke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå