header Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 hei jeg lurer på om jeg bestiller xbox 360 spill fra amazon der som koster rett under 1000kr med shipping og velger det som gave slipper jeg avgifter da? haster!! takker for svar Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Er vel heller lite vits med 200-kronersgrense hvis alle bare kan skrive gave på alle forsendelser? Fra privatpersoner går det nok som regel, men fra firma går det heller sjeldent. Tollvesenet er nok dessverre ikke så dumme. Selvfølgelig finnes det unntak siden de ikke kan sjekke alt 100%. Måtte bare få med den siste setninga der siden det garantert kommer en superhelt her å forteller om sin fantastiske historie hvor han fikk innført 9 liter turkis silikon til en verdi av 850 spenn uten å betale moms og fortollingsgebyr. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Forøvrigt er reglene godt beskrevet på www.toll.no. http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=131834&epslanguage=no&parentid=66240 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå