jonas90 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hei Folkens! Leter etter flinke mennesker med erfaring i skriving og god smak i spill, film og musikk som kunne tenkt seg å starte opp med en nettside som inneholder alt fra nyheter til anmeldelser. Kunne tenkt meg å ha noen som har god erfaring med å starte opp nettside, design og servere, god i å skrive og som har mye tid!:-) kanskje noen som er veldig flink i videoredigering og effekt program? Vi er alle tullinger så her kan alle har sikkert noe å bidra med! Kontakt meg har noen veldig gode ideer på lager så snakkes vi nærmere om prosjektet!:-) Helst på mail men tråden fungerer og. MVH. [email protected] Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei Folkens! Leter etter flinke mennesker med erfaring i skriving og god smak i spill, film og musikk som kunne tenkt seg å starte opp med en nettside som inneholder alt fra nyheter til anmeldelser. Kunne tenkt meg å ha noen som har god erfaring med å starte opp nettside, design og servere, god i å skrive og som har mye tid!:-) kanskje noen som er veldig flink i videoredigering og effekt program? Vi er alle tullinger så her kan alle har sikkert noe å bidra med! Kontakt meg har noen veldig gode ideer på lager så snakkes vi nærmere om prosjektet!:-) Helst på mail men tråden fungerer og. MVH. [email protected] Hei har veldig mye erfaringen innen skriving og videoredigering er helt rå på promotering. Vis du vil ha meg på laget så er det bare og sende enn "Privat-Melding" her på forumet eller bruke mailadressen min [email protected] Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Jeg kan desverre ikke være med, men hvis her er en guide på å sette opp en webserver: Se HER Endret 4. august 2011 av Bendik1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå