Endre Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Når noen vil ha folk til å sette opp et oppsett for dem, er det veldig irriterende å hele tiden måtte spørre "skal du overklokke?", "hvor mye skal du bruke?" osv. Derfor synes jeg det burde bli opprettet en tråd der det stod hva folk skal skrive hvis de oppretter en slik tråd. Ikke akkurat regler, men en slags mal eller noe i den duren. Når man vil ha noen til å sette opp et oppsett for seg, synes jeg dette bør være med: Ca. pris[*]Overklokke? [*]AMD/Intel? [*]Hilke deler man skal ha/ikke ha [*]Hva skal pcen brukes til? [*]Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer Og kanskje noe mer som er greit, som jeg ikke kommer på i farta.Man kan kanskje også få flere til å kikke på oppsettene HW anbefaler, ihvertfall hvis disse blir bedre oppdatert. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Når noen vil ha folk til å sette opp et oppsett for dem, er det veldig irriterende å hele tiden måtte spørre "skal du overklokke?", "hvor mye skal du bruke?" osv. Derfor synes jeg det burde bli opprettet en tråd der det stod hva folk skal skrive hvis de oppretter en slik tråd. Ikke akkurat regler, men en slags mal eller noe i den duren. Når man vil ha noen til å sette opp et oppsett for seg, synes jeg dette bør være med: Ca. pris[*]Overklokke? [*]AMD/Intel? [*]Hilke deler man skal ha/ikke ha [*]Hva skal pcen brukes til? [*]Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer Og kanskje noe mer som er greit, som jeg ikke kommer på i farta.Man kan kanskje også få flere til å kikke på oppsettene HW anbefaler, ihvertfall hvis disse blir bedre oppdatert. Enig Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Er ikke så plagsomt mange som bruker den. Det burde kanskje legges til en kode som folk kan paste rett inn i postene sine. Det burde kanskje stå "les dette før du poster" eller noe lignende i tittelen, så flere leser tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå