s10fler Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hei! Lurer på om det er noen ute i den vide verden som har jobbet offshore eller om noen vet om hvordan det er med stipend til lærlinger som jobber offshore? Starter om ca 1 måneds tid nå begynner og glede meg! på forhånd takk Lenke til kommentar
Opas Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg fikk fullt borteboerstipend når jeg var lærling i offshore flåten. Ikke sikker på om du har rett på stipend når du bor hjemme, tror også det er noen begrensninger etter hvor mye du tjener. Ta en telefon til lånekassen? Lenke til kommentar
s10fler Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Lånekassen har jeg gitt opp. Får aldri noe skikkelig svar ifra de.... Har turnus 14/28 men første halvåret skal jeg gå skole så vil jo tro jeg vil få litt stipend der :)Men usikker hvordan jeg skal søke, mulig jeg må snakke med arbeidsgivern for å høre om det har noen formening om det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Er vel bortebuarstipend du eventuelt kan få. Bur du heime hos foreldre? Har ein kamerat som meinte han fekk bortebuarstipend dei vekene han var på jobb, men usikker på om det stemmer. Lenke til kommentar
Fredrico89 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Det stemmer at man får borteboerstipend for de ukene man er på jobb. Hvor latterlig dette er kan jo selvsagt diskuteres, men det er iallefall slik det er. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Om det er tilfellet er det jo helt latterlig, jobben betaler jo for oppholdet allerede, ser ikke hvorfor skattepengene våre skal betale det enda en gang da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå